Foto bij Chapter 15:Yassup's fight

Op het plaatje zie je de jongen waar Yassup tegen moet vechten.Hoe vinden jullie het trouwens dat Treyson en Ethan elkaar ontmoeten?

Treyson keek om naar de jongen met het rode haar.
'Wie is dat eigenlijk?' Vroeg hij aan Ethan.
'Dat is Axel.Mijn rivaal.Hij heeft een keer met een vuile streek Sparky verwond.' Vertelde Ethan.Treyson grijsde. 'Goed dat je van hem gewonnen hebt.' Zei Treyson en gaf Ethan een high-five.Vier gevechten waren voorbij gegaan.Door de spiekers klonk een stem.
'Het zesde gevecht:Yassup tegen Sano.'
Yassup stond op.Treyson liep naar hem toe.
'Met jouw strategieën is dit een makkie.' Zei Treyson grijsend.Yassup grijsde terug en liep naar de gang.Yassup liep het veld op en liep naar zijn plaats.
'Trainers klaar?' Vroeg de scheidsrechter.Yassup en Sano knikte. 'Vecht!' Riep de scheidsrechter.De jongen gooide zijn pokebal de lucht in.Een Mightyena sprong uit het rode licht.
'Wauw,wat is dat voor pokemon?' Zei Ethan en pakte zijn pokedex.
Mightyena
Mightyena is een Bijt Pokémon. Mightyena is de geëvolueerde vorm van Poochyena. Ze bewegen als groep en werken samen om hun prooi te vangen.
Ze worden vaak vergeleken met wolven.Het zijn slimme pokemon en snelle pokemon.

'Totodile,ik kies jouw.' Zei Yassup.Totodile had duidelijk zin in het gevecht.
'Mightyena,doe bite.' Riep Sano.De Mightyena rende op Totodile af.
'Totodile,ontwijk het.' Zei Yassup.Totodile ontweek Mightyena makkelijk.
'En nu Crunch.' Zei Yassup.Totodile beet met volle kracht in de rug van Mightyena.Mightyena probeerde hem eraf te schudden maar het lukte niet.
'Rol over de grond!' Riep Sano.
'Snel water gun.' Zei Yassup.Totodile spoot zijn water gun op de rug van Mightyena wwardoor hij zelf de lucht in vloog.
'Gebruik Slash.' Zei Yassup.
'Snel,dig.' Riep Sano.Mightyena graafde zich een weg in de grond waardoor Totodile miste.Shit,dacht Yassup.
'En nu Shadow ball!' Zei Sano.Totodile werd vanondere geraakt en vloog door de lucht.Hij kwam weer hard neer op de grond.
'Totodile,gaat het?' Riep Yassup bezorgt.Totodile stond langzaam weer op en gromde naar Mightyena.
'Mightyena doe Sucker punch!' Zei Sano.Mightyena sprong heen en weer wat Totodile in de war maakte.
'Water gun,Totodile!' Riep Yassup.Totodile miste en werd geraakt door Sucker punch.
'Gebruik Shadow ball.' Zei Sano.
'Doe water gun.' Zei Yassup.De twee aanvallen botste hard met elkaar.Het knalde en stof vloog op.
'Totodile?!' Riep Yassup.Het stof daalde weer en Mightyena was nergens te zien.
'Kom er maar uit.' Zei Sano.Mightyena had dig gebruikt om zich te beschermen tegen de explosie.Totodile was erg vermoeit.
'Totodile,rust maar even uit.' Zei Yassup en deed Totodile in zijn pokebal. 'Charmander ga ervoor.' Riep Yassup.
'Iron tail.' Zei Yassup.Charmander gooide zijn staart richting het hooft van Mightyena.
'Snel,bite.' Riep Sano.Mightyena beet in de staart van Charmander.
'Precies wat ik wilde.Doe dragon claw.' Zei Yassup.Charmander raakte Mightyena hard in haar gezicht.
'Maak het af met fire blast.' Zei Yassup.
'Doe Shadow ball.' Riep Sano.De shadow ball werd vernietigt door de fire blast die Mightyena nu hard raakte.Ze viel op de grond en bleef liggen.De scheidrechter keek naar Mightyena.
'Mightyena is niet in staat om te vechten,Charmander wint.' Zei hij.
'Mightyena kom terug.Cacnea ga.' Zei Sano.
'Cacnea tegen Charmander.Begin!' Riep de scheidrechter en de twee pokemon rende op elkaar af.

Cool gevecht,toch?(cool)

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    Wat is dat toch met een net verkregen pokemon gebruiken? Het lijkt mij dat je de meest ervaren gebruikt en de nieuwe met wilde pokemon traint... naja maakt niet uit. Goeie story (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen