Foto bij chapter 16:Totodile fight again

Go Totodile go!Fan van Totodile xD

"Charmander, doe snel je Dragon Claw!, riep Yassup en Charmander zijn klauwen werden paars van kleur en sloegen in op Cacnea die terug deinsde. "oke Cacnea, doe je Needle Arm op Charmander!, riep Sano en de Cacnea kwam op Charmander af met een hoge snelheid en plantte zijn arm in Charmander die kreunde en jammerde de velen naalden zaten nog in zijn kleine lichaam.
"Charmander, gaat het?, vroeg Yassup en keek zijn Pokémon bezorgd aan.
"Char, zei Charmander kreunend en Yassup pakte zijn Pokéball en liet hem terug keren.
"ga Totodile!, riep Yassup en had een idee in zijn gedachten.
"waarom neemt ie Totodile?, die is zwak tegen een gras soort, zei Ethan tegen red die zijn schouder ophaalde en Treyson keek Ethan aan.
"ik ken Yassup, die heeft waarschijnlijk een plan ofzo, antwoordde Treyson vol vertrouwen in zijn vriend.
"Totodile, ontwijk zijn gras moves en laat hem dichtbij komen!, riep Yassup en Totodile knikte.
"Cacnea, maak het af met Energy Ball!, riep Sano die vol vertrouwen op Totodile wees.
De Aanval kwam recht op Totodile af en Yassup wachtte op het laatste moment..
"Totodile, spring in het gat!, riep Yassup en Totodile dook snel het gat in en wachtte af.
"en doe nu je Water gun op volle kracht!, riep Yassup en een sterke waterstraal kwam uit het gat waar Totodile zich bevond en raakte hem knoei hard waardoor Cacnea tegen de muur aanvloog en uitgeschakeld neerviel.
"De winnaar is Yassup!, riep de scheidsrechter en een hoop gejuich ging los.
Even Later toen Yassup weer terug in de wachthal was rende Treyson naar Yassup toe en feliciteerde hem net als Red en Alice maar Ethan bleef staan.
er ging weer een scherpe pijn door zijn arm, dit keer was het veel erger en pijnlijker.
"Pikapi!, riep Sparky ongerust en legde zijn neusje tegen het gezicht van Ethan.
"Ethan, gaat het wel goed?, vroeg Red ongerust die zich omdraaide.

Nieuwgierig?

Reageer (2)

  • KidouYuuto

    is er wat met ethan maar waardoor krijgt zo veel pijn in zijn arm

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Wat is er met Ethan??? Wat is er met die pijn in zijn arm??? Ja ik ben best nieusgierig.

    Volgens mij kijk jij redelijk vaak de anime

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen