Foto bij chapter 17: Treyson vs Ethan

We became friends
and we wanted to fight
but now it's over
and it's not right
you became unconscious
and it was not fair
they said I am the winner
but I don't care
my friend lies on the ground
with to much pain
probebly in a real battle I lost
like fire against rain

Wat vinden jullie ervan?

Ethan had nog steeds zijn hand om zijn schouder maar krabbelde alweer overeind.
"weet je zeker dat het gaat, je ziet er pips uit, zei Alice ongerust en keek hem aan.
Treyson en Yassup hadden ook gezien dat Ethan niet helemaal in orde was en keken hem aan.
"ik ben oke, zei Ethan koppig en kneep zijn oog dicht toen hij probeerde weg te lopen maar Alice hield hem tegen.
Red die nog steeds naast hem geknield zat kwam overeind.
"Ethan, weet je echt zeker dat het goed gaat?, vroeg Treyson en had zo zijn twijfels en keek naar hem.
toen hoorde Ethan zijn naam door het stadium roepen en de naam van Treyson ook, ze moesten tegen elkaar. Treyson keek snel naar Red maar die gebaarde dat het goed zou komen.Treyson knikte
Ethan liep door het halletje naar het strijdveld met nog steeds zijn hand om zijn schouder heen.
Sparky keek voortdurend naar hem en verloor hem geen minuut uit het oog.
toen stonden ze op het veld tegenover Treyson die een Pokéball pakte.
"oke, Treecko, ik kies jou!, riep Treyson en een groene Pokémon kwam uit zijn bal.
Ethan richtte zijn Pokédex op het wezentje:
Treecko, de bosgekko Pokémon,
Treecko is een Bosgekko Pokémon. Hij is cool, rustig en berekenend - hij raakt nooit in paniek. Als een grotere tegenstander hem aanstaart, staart hij gewoon terug zonder een centimeter van zijn plek te wijken. Hij heeft kleine haakjes onder zijn pootjes waardoor hij in staat is om tegen muren op te klimmen. Hij valt aan door zijn tegenstander te slaan met zijn dikke staart. Omdat Treecko zijn nest in hoge bomen bouwt, wordt er gezegd dat die bomen lang zullen leven.
Ethan knikte en stopte zijn Pokédex in zijn zak en keek even goed naar de situatie.
"oke, Flame, kom er uit!, riep Ethan en Flame sprong vrolijk uit Pokéball.
"cynda, cynda!, zei Flame opgewekt en ging in positie staan.
"start het gevecht!, riep de scheidsrechter.
"Treecko, doe je Pound op Cyndaquil!, riep Treyson en Treecko ging recht op Flame af.
"Flame, ontwijk en doe je tackle!, riep Ethan en weer een scherpe pijn ging door zijn arm en zakte door zijn knie.
"Pikaa, zei Sparky en likte ongerust over zijn wang heen.
Treyson schrok, misschien moesten ze de wedstrijd stoppen, Ethan is niet echt in staat..
Maar Flame bleef wachten tot hij een aanval riep.
"do-doe j-je Em-Ember!, zei Ethan tandenknarsend en hield het haast niet meer.
Flame stopte met aanvallen en rende naar Ethan toe.
hij wilde niet dat Ethan pijn had en rende van het veld naar hem toe zo dachten zijn andere Pokémon erook over en kwamen uit hun Pokéballen.
even later werd het zwart voor zijn ogen en hoorde hij nog net: Treyson wint deze match!

En?Zielig toch voor Ethan?

Reageer (2)

  • KidouYuuto

    hoe komt het dat ie pijn heeft in zijn arm

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Wat is er dan??? Hoe komt het dat ie pijn heeft in zijn arm??? heb ik iets gemist ofzo?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen