Foto bij Twenty Three.

29 abo's, meer dan ik in mijn Q-leven ooit gehad heb. <3
En jullie mogen Michael nu allemaal al niet? Ö En Scorpius wel?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MissRoos

    Ik heb even een weekje pauze genomen van Quizlet dus ik loop een beetje *kuch kuch een heleboel* achter (A)
    Maar ik vertrouw het hele zaakje niet helemaal...

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Hmm verdacht! Heel verdacht(cool)
    Oke, niet dus! Michael is uiteindelijk het slechte vriendje van Yune en Scorpius is de gene die echt om haar geeft!
    Tenminste, dat hoop ik (:

    1 decennium geleden
  • droplolly

    awesome luf it

    1 decennium geleden
  • Square

    Ik weet niet precies hoe het met de anderen zit, maar ik mag Michael idd niet en Scorpius wel. :Y)
    En daar blijf ik bij, want Michael is een tegenstander van Scorpius in de wedstrijd om Yune's hart, en op dit moment lijkt hij voor te liggen. (cat)
    Oké, er is niet echt een wedstrijd, maar toch. Scorpius is nu al jaloers. :'D
    Hoewel ik niet echt denk dat dat het is. Volgens mij is er echt wel iets mis met die Michael en zijn vriendjes.
    En hij is dus een Zabini? Dat is best wel toevallig, want ik heb bij "The Eyes of a Snake" pas net een hoofdstuk geactiveerd waarin ook een Zabini voorkomt. Benno, dat is de Nederlandse naam voor Blaise, die hier de vader is van Michael. Maar die is leraar geworden bij mij. x'D
    Maar Benno/Blaise is geen dooddoener hoor. Zijn vader misschien, maar hij zat nog op Zweinstein in de tijd dat Voldemort aan de macht probeerde te komen. En Draco was de enige dooddoener-leerling. Het is natuurlijk wel zo dat hij waarschijnlijk Voldemort steunde, en misschien later ook een doodoender wilde worden. Maar hij was er nog geen.
    Anyway, snel verder? :'D

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Mhh dat is vreemd, doodoeners zijn toch allemaal vriendjes van elkaar?
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen