Foto bij chapter 19: Yassup vs Red,strategie vs strategie

Red vs Yassup.Ze zijn allebij goed in gevechten met strategie,wie zal winnen?

Ethan keek somber naar het schermpje op zijn kamer.
"waarom moest ik nou flauwvallen, mompelde Ethan neerslachtig en een traan biggelde over zijn wang.
"pii, zei Sparky en leunde tegen zijn goede schouder aan.
hij glimlachte naar hem.
"oke!, begin het gevecht!, riep de scheidsrechter.
"Totodile, doe je Ice Fang!, riep Yassup en Red grijnsde.
hij moest dit winnen voor Ethan.
"Eevee, doe Shadow Ball!, riep Red en Eevee rende snel om de ijs tand heen om hem te ontwijken en een blauwzwarte bol raakte volop Totodile die tegen de grond knalde.
"wow, je Eevee is snel!, riep Yassup en Red grijnsde.
"Eevee, doe nu je Iron Tail!, riep Red en Eevee rende vliegensvlug over het veld heen en tackelde Totodile die door de lucht vloog alsof het een veertje was.
"Totodile, verstop je in het gras!, riep Yassup en Red knikte dat was dom van Yassup, Eevee en hij trainde al jaren en toch wist Eevee hem altijd te vinden.
"Eevee, doe je Quick Attack en daarna je Bite!, riep Red en keek grijnzend naar Yassup die het niet helemaal snapte.
"Eevee!, riep Eevee en rende snel door het veld en een overdonderde Totodile sprong geschrokken uit het hoge gras terwijl Eevee hem beetgreep met zijn bek.
"oke, maak het af met Headbutt!, riep Red en een stevige kopstoot schakelde Totodile uit.
"je bent echt goed maar niet zo goed als me maatje, Charmander!, riep Yassup en Charmander kwam uit zijn Pokéball.
"ben je klaar, Pika?, vroeg Red aan Pika.
Pika knikte vastberaden.
"Charmander Ember!, riep Yassup en een aantal vuurbolletjes kwamen recht op Pika af.
"wachten... en Spring!, riep Red en Pika spron net op tijd weg en richtte een snelle Thunderbolt recht op Charmander af.
"spring opzij en doe je Dragon Claw!, riep Yassup die lichtelijk in paniek raakte.
Charmander sprong weg en vuurde weer balletjes vuur op Pika maar de vlam werd sterker wat een Flamethrower bleek.
"Pika, duik en doe je Volttackle!, riep Red en Pika dook net op tijd weg en rende snel over het veld met een goudgele gloed over het veld en raakte Charmander volop die tegen de muur knalde en uitgeschakeld neerviel.
"Pi, pikachu!, zei Pika en sprong op de schouder van Red.
"deze was voor Ethan en Sparky!, zei Red opgewonden en rende naar Yassup en schudde zijn hand. "goed, gevochten".
toen Red terug was in de wacht hal stond Ethan te wachten in de hal met een blauwe band om zijn nek met daarin zijn arm die erin rustte.
"goed gevochten, Red, zei Ethan met twinkelende ogen maar met treurige stem.
"he kop op, het kon nog erger, zei Red en legde een hand op zijn schouder.
"jij en Treyson moeten tegen elkaar, zei Ethan met sombere stem en liep naar de tribune samen met Sparky.
Red keek Treyson aan, Ethan was erg teleurgesteld dat hij niet kon vechten met een gebroken arm.
"Pika, ik maak me zorgen, zei Red ongerust over Ethan.
Pika keek op en maakte een rustig geluidje en likte over zijn wang.

Cool,toch?Dat Treyson en Red tegen elkaar gaan vechten?

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    jaaaaa jeeeeej dat gaat een spannend gevecht worden!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen