Foto bij [ 060 ]

Klik hier, lees de eerste twee hoofdstukken en vertel mij eens even of jullie ook iets opvalt. Want als jullie het ook zien ligt het namelijk niet aan mij en kan ik actie ondernemen ('a). Daarbij graag veel reacties en kudo's want ik heb een dipje en moet opgevrolijkt worden. Liefs

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (40)

  • Greyness

    Dat verhaal gaat veelste snel en past niet bij draco's karakter.

    maar jou verhaal daarintegen houd overal rekening mee en is origineel ;)

    1 decennium geleden
  • EDGEofGLORY

    cute cute cuteeee <3

    1 decennium geleden
  • DoNine

    omg vet lief!
    snel verder??
    xxx

    1 decennium geleden
  • AncaRamona

    Nou, dat andere verhaal lijkt misschien een beetje op dat van jou, omdat ze bij de Malfoy's intrekt etc. Maar voor de rest is dat een zeer fanfictioneel verhaal en dan vooral vertaald naar de tienerzielen met modernere woorden en acties. Ik vind dat je het verhaal maar moet laten voor wat het is. Jij hebt mensen die het jouwe waarderen en daar moet je blij mee zijn. Als het nu echt niet-modern etc. geschreven en beschreven was, zoals jij het nu aan het doen bent, zou het er op lijken en zou ik het verhaal in jouw plaats ook aanklagen. Maar, de schade, of beter gezegd, gestolen goed, is niet zo groot. Wees blij met je eigen story en laat die onzin achterwegen, want je weet net zo goed als ik dat mensen hààr story niet zullen lezen, maar de jouwe. Persoonlijk, vind ik toch, dat je verhaal zeer spannend en fijn is. Origineel kan ik het eigenlijk niet echt noemen, wegens Draco en ik heb al wel eens een verhaal gelezen waarbij het meisje gekoppeld werd aan draco of/en bij hem introk en dergelijken. Maar, je beschrijft het echt zeer mooi. Ik zou zeggen, doe zo voort! En als ik je interesse ongeveer kan inschatten, denk ik dat je wel geïnteresseerd zult zijn in mijn verhaal "Berenice Pearl", want ik zie dat vele lezers die mijn verhalen lezen, de jouwe ook lezen. Nou, veel geluk verder met je geweldige story en ik zal je zeker blijven volgen!
    Legend, Anca.

    1 decennium geleden
  • LadyWolf

    i love you story..
    (H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen