Foto bij chapter 20: Treyson vs Red part 1

Dit wordt het gaafste gevecht van het festival,dat beloof ik.Ik schrijf namelijk beide delen(part 1 en 2).Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Samen liepen Red en Treyson door de gang.Het gejuich van de arena was te horen.Ze stonden immers in de finale.
'We zullen ze eens wat laten zien.' Zei Treyson enthousiast.
'Echt wel.Ze krijgen een geweldig gevecht te zien.' Zei Red.
'Wel jammer van Ethan.Ik had graag tegen hem willen vechten.' Zei Treyson. 'Ja,hij leek erg somber.Ik maak me zorgen.' Zei Red.
'Hij komt er vast wel overheen.' Zei Treyson om Red wat op te beuren.Ze waren bij het einde van de gang.Ze stonden nog stil.
'Dat de beste moge winnen.' Zei Treyson en gaf Red de hand.
'Mee eens.' Antwoorde Red.Ze liepen het veld op.Het gejuich werd harder.
'De finalisten van dit jaar zijn Red en Treyson.De prijs van dit jaar is een pokemonei.De winnaar mag kiezen want we hebben er twee.Trainers klaar?' Zei de scheisrechter.Red en Treyson knikte. 'Vecht!'
'Eevee,ik kies jouw.' Zei Red en Eevee kwam te voorschijn.
'Taillow doe je best.' Zei Treyson en gooide de pokebal in de lucht.
'Quick attack!' Riepen Red en Treyson tegelijk.Eevee en Taillow botste met hun hooft tegen elkaar.
'Snel Double team.' Zei Treyson.Allemaal Taillow omsingelde Eevee.
'Shadow ball,Eevee.' Zei Red.De shadow ball vloog op een Taillow af.Het was niet de echte Taillow.
'Nog een keer Eevee.' Zei Red.Maar de shadow ball miste weer.
'Hier is geen beginnen aan.' Mompelde Red.'Treyson grijsde.
'Doe je Aerial ace!' Riep Treyson.Eevee kon het niet ontwijken en werd hard geraakt.
'Gebruik je Wing attack.' Zei Treyson.
'Doe Bite!' Riep Red.Eevee beet hard in de vleugel van Taillow.
'En snel Shadow ball,Eevee.' Zei Red.Eevee liet los en vormde een zwart paarse bal bij zijn mond.De ball vloog op Taillow af.
'Ontwijk met Quick attack,Taillow.' Riep Treyson.Het lukte en Taillow vloog nu achter Eevee.
'Wing attack,snel' Zei Treyson. 'Doe je Dig.' Riep Red.Eeveee graafde zich in de grond.Taillow ging lager bij de grond hangen.
'Domme actie,Treyson.Kom eruit Eevee.' Riep Red.Eevee kwam uit de grond en ging hard op Taillow af...en er door heen.
'Hé?' Zei Red en zag nu pas dat Taillow double team had gebruikt.
'Maak het af met Aerial ace,Taillow.' Riep Treyson.Taillow raakte Eevee vol in de roos.Eevee bleef op de grond liggen.
'De Eevee is niet in staat om verder te vechten.De Taillow wint.' Zei de scheidrechter.
'Goed gedaan,rust wat uit.' Zei Red en deed Eevee in zijn pokebal.
'Pika,ga ervoor.' Zei Red.Pika rende het veld op.
'Volttackle!' Riep Red. 'Wing attack,snel.' Zei Treyson.De aanvallen botste en de pokemon vlogen uit elkaar.
'Iron tail,Pika.' Zei Red. 'Ontwijk weer met Quick attack.' Zei Treyson.
Taillow ontweek Pika makkelijk.
'Gebruik vlug Thunderbolt.' Riep Red.
'Piiikaaaaa.' Riep Pika.Taillow werd hard geraakt en viel op de grond.
'De Taillow is niet in staat om verder te vechten.De Pikachu wint.' Zei de scheidrechter. 'Je deed het super.Kom maar terug.' Zei Treyson.
'Treecko jou beurt.' Riep Treyson en gooide de pokebal.
'Kogelzaad.' Zei Treyson.
'Volttackle,Pika.' Zei Red.De kogelzaad kaatste weg op de volttackle.
'Quick attack en ontwijk.' Riep Treyson.Het werkte.
'Doe je pound.' Zei Treyson. 'Jij je Iron tail,Pika.' Zei Red.
De aanvallen raakte elkaar hard en beide pokemon kreeg schade.Treyson keek op zijn pokewatch
Treecko
+1 level
Brick break

Het zelfde gebeurde bij Pika.Die was ook een level omhoog.
'Iron tail,Pika.' Zei Red.
'Treecko doe quick attack.' Ze raakte elkaar hard.
'Volttackle!' Riep Red. 'Oké Treecko.Geef alles wat je hebt en doe Brick break.' Riep Treyson.
Pika rende vol op Treecko af.Treecko gebruikte brick break tegen Pika's hooft.Ze botste tegen elkaar,maar vlogen niet van elkaar af.Hun aanval was even sterk.Ze liepen steeds meer schade op.Wie ging er winnen?

Spannend?Vind ik wel

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    ja erg spannend! gaat Treyson winnen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen