Foto bij 16. Onmogelijk

Nog een hoofdstukje!! Ik plaats er zo nog eentje <3 En dan typ ik morgen weer verder. Enjoy!! En vergeet het Groen Knopje niet!!

Ik keek hem aan. ‘Vlammen?’ vroeg ik. Hij knikte. Ik stond op en rende naar beneden. ‘Vlammen?! Hoe kan dat?!’ vroeg ik. Ze schrokken allemaal weer en ik rende naar de spiegel. Toen zag ik het. Vuur. Er zat gewoon vuur in mijn ogen! Hoe kon dit? Ik keek geschrokken naar mijn ogen en werd rustiger. Het vuur verliet mijn ogen en ze werden weer goud. ‘We denken dat het met je emoties heeft te maken’ vertelde Carlisle ‘Jasper kan je emoties niet meer bepalen. We denken dat je door je verdriet zo iets nieuws heb ontwikkeld.’ ‘Gebeurd dit bij alles dan?’ vroeg ik. ‘Misschien, we denken dat je een nieuw gave heb ontwikkeld. Ik heb dit een keer eerder gezien, met Benjamin. Ken je hem nog?’ vroeg Carlisle. ‘Ja, hij had toch een gave met de 4 elementen?’ vroeg ik. ‘Ja, zijn gave begon ook met de kleur van de elementen in zijn ogen, misschien heb jij zijn gave ook’ zei Carlisle. ‘Maar waarom heb ik 3 gaves?’ vroeg ik. ‘Sommige vampiers hebben gaves die ze nooit ontdekt hebben maar de meesten hebben er geen. Jij Isla, jij bent bijzonder’ zei Carlisle. Ik glimlachte. Alweer keken ze me aan. Snel keek ik in de spiegel. Mijn ogen waren grijzig. Lucht. Als ik blij werd zijn mijn ogen grijs? Raar. ‘Misschien moet ik maar gaan trainen… Emmett?’ vroeg ik. Emmett schrok en rende snel weg. Mietje. Edward lachte en ik lachte mee.‘Wil iemand trainen?’ vroeg ik. Niemand antwoorde. ‘Dan ga ik wel alleen’ zei ik en ik liep naar buiten. Ik bleef het maar allemaal raar vinden, en ik was bang. Straks kwam de Volturi me halen omdat ik zo krachtig was. Ze wouden mij al maar ze wouden Benjamin ook en als ze mij hadden hoefden ze Benjamin niet meer. Ik begon me te concentreren op de aarde. Ik voelde lichte tintelingen onder mijn voeten en voordat ik het wist kwam er een rotsblok uit de grond omhoog. Dit ging sneller dat ik dacht. ‘Dat komt waarschijnlijk door je ervaring met trainen’ zei Edward. Ik knikte en legde het rotsblok terug. Aangezien dat al was gelukt ging ik het nu met water proberen. Dat ging ook zo gemakkelijk. Ik concentreerde me en het water vloog omhoog de lucht in. Om Edward te pesten stuurde ik het op hem af en alweer werd hij nat. Hij keek me boos aan mompelde wat en rende naar binnen. Toen probeerde ik lucht, dat precies hetzelfde ging. Alleen stuurde ik dit niet op Edward af maar op Emmett die hard wegrende maar terugkwam met een boos gezicht. De eerste drie gingen makkelijk, maar nu kwam ik bij nummer vier, vuur en die ging veel anders dan ik verwacht had.

Reageer (2)

  • JayDick

    verder<333

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    super!! snel verder

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen