Foto bij [ 066 ]

Ik ga werken mensen. Dus voorlopig laatste deeltje. Maar ik wilt wel meer reacties want dat mis ik. Vertel anders maar even wat je van de verhaallijn vind en of het nog leuk is of zo. xx Liefs

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • SliddSel

    het spijt me zooo dat ik niet op elk hoofdstukje kan reageren :(
    maar dat neemt niet weg dat ik je verhaal echt awesome vindt(flower)(A)

    1 decennium geleden
  • Strengthless

    hm, ik wil heeel graag een lange reactie voor je plaatsen. maar daar ben ik even niet voor in een bui :3 dus, die hou je tegoed!

    1 decennium geleden
  • Smesty

    O.o
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    oké het is nog half twaalf en ben nog moe en slaperig
    dus verwacht niet veel van mij xD
    verder <33

    1 decennium geleden
  • interested

    awh dat vind ik zielig want ze haat haar gave, trouwens het verhaal is heel leuk maar dan moeten er dus wel 2 aparte verhalen komen weetje. Er moet zeg maar een rede zijn voor een 2e story maar oke. Dat laat ik aan jou. en sorry dat ik eventjes geen reactie plaatste maar ik was logeren en nu ben ik moe want ik was al om half 7 ofzo wakker. maar je verhaal is heel leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk dusja het zou zonde zijn om al voor de 100 te stoppen maarja jou keuze. want dan moet iedereen weer overstappen enzo. en daar zijn een heleboel mensen te lui voor? ken je mudblood saga? die heeft zeg maar meerde boeken in een story staan dat is ook wel handig. als je die niet kent meot je maar even zeggen dan sturu ik hem wel naar jou als ik die nog bij abo's heb :). oke dit was mijn lange reactie weer voor vandaag want ik wil rollercoaster doen (nerd). ik heb zin om een achtbaan te bouwen ahahahaha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen