Foto bij 103

45 kudo's and i'll continue (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • xEdinburgh

    arme sam!!!
    wat zielig!!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • Ravenous

    Neeeeee! dat kan niet! dat nag niet!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    Xjes
    ps je verhaal is geweldig

    1 decennium geleden
  • MrsLeto

    ow grapje je bent al verder xD

    1 decennium geleden
  • MrsLeto

    aaahhh dit is echt verschrikkelijk!!!!
    waarom (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    niet eerlijk!!
    snel verder het zijn 45 kudo's nu
    -X

    1 decennium geleden
  • Cinta

    nee nu is de baby weg!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    en nu ligt sam in coma!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    en dat is niet eerlijk!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    en we weten niet wie het heeft gedaan!!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    en nu wil ik echt dat je verder gaat!!!!(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen