Foto bij 18. Problemen

Sorry dat ik het steeds zo spannend hou... Maar dat vind ik nou eenmaal leuk :s Ik probeer meer te typen vandaag maar verwacht niet te veel alsjeblieft! En willen nog dat lieve Groen Knopje nog een paar (duizend) keertjes indrukken? Dat vindt hij leuk <3

‘Wat is er aan de hand dan?’ vroeg ik. ‘De Volturi is hier in de buurt’ zei Edward ‘Alice zag ze al aankomen maar de roedel heeft ze geroken’ Ze keken me aan. ‘Waarom komen ze voor mij?’ vroeg ik ‘Ze willen je bij de Volturi hebben en als je je niet vrijwillig aanmeld gaan ze met ons vechten’ zei Edward. ‘Alsof ze dat kunnen winnen met mijn gaves.’ Zei ik. ‘Ze kennen alleen twee gaves van jou, dus zullen ze je aanraken om te zorgen dat je de tijd niet stopt’ zei Edward. ‘Laat ze je nieuwe gave ook niet zien, anders hebben ze meer redenen om je mee te nemen’ ‘En nu dan?’ vroeg ik. Ik was niet vaak bang maar ik wilde niet weg bij de Cullens. ‘Ze komen over 2 minuten’ zei Alice ‘ik kan de tijd ook nu stoppen, maar dan zal die spoorzoeker me vinden, dus wat nu?’ vroeg ik weer. ‘Hij zal je inderdaad vinden’ zei Edward. ‘Dan moeten we vechten’ riep Emmett. ‘Maar als ik mijn nieuwe gave niet kan gebruiken en de tijd niet mag stoppen hoe moet ik dan vechten?’ vroeg ik. ‘We verdedigen jou wel’ zei Alice. ‘Morgan, je kan helpen. Je moet je gave op de vier wachters richten en ze met jou beelden de verkeerde kant op richten’ zei Edward. ‘Nee! Ik gebruik mijn gave niet!’ schreeuwde Morgan. Ik pakte zijn hand en hij werd meteen rustig. ‘Edward ik snap dat zijn gave van pas kan komen, maar als ze mij willen om mijn gaves dan zouden ze Morgan ook willen als ze zijn gave gezien hebben’ vertelde ik. ‘Ja, dat klopt’ antwoorde Edward. ‘Alice naar welke plek komen ze?’ vroeg ik. ‘Ze ruiken ons in huis dus bellen ze aan, maar als we op de open plek gaan staan dan komen ze daar naartoe’ zei Alice. ‘Oke, dan gaan we daar naartoe’ zei ik en ik rende al meteen naar die plek toe en iedereen volgde me. Ik wil dat niemand gewond raak dus als ze ons wouden aanvallen dan zou ik wel meegaan. ‘Isla, denk niet zo. We beschermen je’ zei Edward. Als ze toch zouden aanvallen dan stop ik de tijd en verbrand ik ze. ‘Dan komen de rest ook op ons af Isla’ zei Edward. ‘Nou dan trek ik alleen hun armen eraf.’ gromde ik. Iedereen was mee zelfs de roedel. Renesmee was alleen thuis gebleven met Esmé, die niet van vechten hield dus dat kwam goed uit. We waren aan het staren naar de bomen tot Edward begon te grommen. We roken ze al. Ik begon hard te grommen. Morgan legde zijn hand op mijn schouder en gaf me een snelle kus. En toen zag ik ze, voorop Jane en Alec daarachter Felix en Demetri. Ik wist over de krachten van Jane en Alec en ik hoopte dat Jane mij niet aanviel met een van haar pijnstoten. Ze keek me recht in mijn ogen aan en glimlachte. Toen merkte ik pas dat Bella haar schild om ons heen had staan. Jane wist dit blijkbaar ook en liep verder naar voren. Ze bleef me aankijken en opende haar mond om te praten.

Reageer (3)

  • TostiXD

    woehaha, de voltori(6)xD

    1 decennium geleden
  • JayDick

    :O:O:O:O!!!

    foei JANE!! IN DE HOEK!! NU!!!

    Jane: oke:(:(

    Ik: :) goedzo:P en nu moet jij snel verder<333

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    En dan krijgt hopelijk de volle laag (Jane) maar had Alice, de volturi niet eerder gezien?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen