Foto bij chapter 21: The last fight!Not now?!

Red is op het plaatje :D

de rookwolk verdween en Pika stond echter nog overeind en hijgde niet eens door de enorme klap hij bleef Treecko strak aankijken.
en toen ging Treecko door zijn knie en krabbelde weer overeind.
"doe je Brick break!, riep Treyson en Treecko kwam op Pika af.
"Pika, laat hem dichtbij komen en grijp zijn arm beet!,riep Red en Treecko kwam recht op Pika af.
op het moment dat Treecko met zijn hand voor Pika kwam greep hij zijn arm beet.
"Thunderbolt!, riep Red en Pika knikte grijnzend.
"CHUUUUU!, en de straal deed veel schade van dichtbij.
"Treecko, is uitgeschakeld de winnaar is Pikachu!, riep de scheidsrechter.
Treyson mompelde iets onverstaanbaars en gooide zijn laatste Pokémon in het veld, een Sandshrew.
Red grijnsde en liet Pikachu terug keren.
"ga Vulpix!, riep Red en een rood vosje kwam uit zijn ball.
"begin!, riep de scheisrechter.
"Sandshrew,doe je Slash!, riep Treyson en Sandshrew kwam op Vulpix af met scherpe klauwe.
"wachten... en spring!, riep Red en Vulpix zette zich schrap.
maar Sandshrew was sneller dan verwacht toen Vulpix wegsprong schrampte hij met zijn poot langs haar heen en hij viel keihard tegen de grond.
"Piii, kreunde Vulpix en kon niet opstaan door pijn in haar pootje.
"Vulpix!, is alles oke!, riep Red en Vulpix knikte maar kon echt niet opstaan.
"Pika, pika!, riep Pikachu naast Red en riep haar toe dat ze opmoest proberen te staan.
Red gooide Pikachu een oran bes toe. "eet op, hierdoor krijg je weer wat kracht om te vechten, zei Red en Vulpix had weten op te staan.
Treyson moest grijnzen en Red wendde zich tot Vulpix.
"Vulpix, doe snel je Flamethrower!, riep Red en Vulpix keek vastberaden uit haar oogjes en rende op Sandshrew af!
ze vuurde withete vlammen af op Sandshrew die ook werd geraakt maar de verdedigings kracht van Sandshrew was sterker en Vulpix had al heel veel schade opgelopen dus ze viel neer.
"Vulpix, kan niet verder vechten, Treyson wint deze ronde!, riep de scheisrechter.
"Pika, ben je klaar?, vroeg Red en Pika knikte.
"Sandshrew, Metal Claw!, riep Treyson en Sandshrew kwam op Pikachu af.
"Pika, duik en doe je Iron Tail!, riep Red en de ijzere staart kwam met een harde klap tegen het hoofd van Sandshrew.
Sandshrew deinsde achteruit en hield zijn kop vast waar hij was geraakt.
"Sandshrew, gaat het!, riep Treyson en Sandshrew knikte.
"doe je-! Red werd opeens beet gegrepen door een hand.
Ethan keek op het scherm en zag dat Red werd vastgepakt door een Team Rocket lid. een lange vent met paars haar.
"kom op!, we moeten Red helpen!, riep Ethan en rende er halsoverkop vandoor.
Sparky en Ethan rende zo snel als hij kon door het halletje heen.
Red was echter al verdwenen, Pika stond er nog en was erg boos en ontdaan.
"Treyson, wat gebeurde er?, vroeg Ethan en keek hem aan.
"we waren gewoon aan het vechten en opeens kwam die creep tevoorschijn, zei Treyson haastig.
"Slowpoke Well, zei Ethan en hij keek scheidsrechter aan.
"kunt u de westrijd tot morgen uitstellen?, vroeg Alice en keek de scheidsrechter aan.
"nee, maar ik kan jullie wel 4 uur geven om de jongen te helpen, zei de scheidsrechter.
"dat moet genoeg zijn, Alice jij blijft hier met Yassup, ik en Treyson gaan Red helpen, zei Ethan vlug en ze knikte.
"Pika, kom!, riep Treyson en de twee jongens rende het stadion uit.
tot hun ongenoegen hadden die schurken ook de eieren gejat.
Ethan wist de weg naar de Slowpoke Well en trok een gezicht zijn arm deed zeer van het rennen.
"gaat het wel?, mompelde Treyson en Ethan knikte.
de twee jongens klommen naar beneden.

Cool hooftstuk,niet?

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    ja!

    dat klopt ik weet niks beters

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen