Foto bij chapter 22:After team rocket!

Boehoe!Team rocket.(hyper)Op het plaatje zie je de nieuwe Nakusa.

In de slowpoke well was het schemerig.Je moest goed uitkijken waar je liep.Ze lieten Flame voorop lopen om de grot wat te verlichten hoewel het niet veel hielp.
'Wah!' Zei Ethan.Hij struikelde over een steen.Treyson pakte hem snel vast.Maar door zijn snelhied had hij niet gezien dat het zijn gewonde arm was.
'Au,mijn arm.' Kreunde Ethan.Tryeson liet hem meteen los.
'Sorry.Zal ik anders verder gaan?Dan kan jij uitrusten.' Stelde Treyson voor.Ethan schudde koppig zijn hooft. 'Ik red het wel,bedankt.' Zei hij en ze liepen door.
'Wat doen jullie kinderen hier?!' Riep een mannen stem.Een team rocket lid kwam te voorschijn.
'We komen Red redden!' Zeiden Ethan en Treyson tegelijk.
'Bah,snotapen.Ik zal jullie een lesje leren!' Zei hij en gooide een pokebal.
Raticate
Zijn snorharen blijven altijd groeien, dus knaagt hij er af en toe op zodat ze even lang blijven. Zijn achterpoten zijn voorzien van zwemvliezen, zodat hij kan zwemmen in de rivier en op prooi kan jagen. Hij knaagt overal op met zin scherpe tanden. Hij kan zelfs stenen gebouwen laten omvallen door zijn geknaag. Als hij wordt aangevallen gaat hij op zijn achterpoten staan, maakt zijn tanden bloot en gilt en krijst op een intimiderende manier naar zijn tegenstander.

'Die kan ik wel aan.' Zei Treyson grijnsend.
'Mag ik?' Vroeg Ethan.Treyson keek op. 'Tuurlijk.'
'Flame doe je Flamethrower!' Zei Ethan.Flame's withete vlammen raakte Raticate.
'Raticate doe Quick attack!' Riep het team rocket lid.'Flame werd geraakt. 'Cyndaa' Kreunde Flame.
'Gaat het,Flame?' Vroeg Ethan.Flame stond op en knikte.
'Gebruik quick attack.' Zei Ethan.
'Jij ook Raticate!' Riep het team rocket lid.Maar Flame was sterker en Raticate werd naar achter gesmeten.
'Bah!Denk maar niet dat jullie team rocket kunnen stoppen!' Riep hij en rende weg nadat hij Raticate had terug geroepen.Treyson en Ethan gingen snel verder.Ze gingen steeds dieper de grot in.Treyson nam een sprintje.
'Red kan niet ver weg meer zijn!' Riep hij.Maar zijn voet bleef haken achter een steen en hij viel hard op de grond.Ethan rende naar hem toe.
'Gaat het wel?' Vroeg hij.Treyson stond op.Zijn kin bloede en zijn lip was ook kapot.Treyson pakte een doekje uit zijn tas en hield het er tegen aan. 'Ik overleef het wel,we moeten snel verder.' Zei Treyson.
'Bwahahahah!Jij bent echt zo zielig!' Riep een jongensstem.Treyson herkende de jongen.Zijn ogen werden groot.
'Nakusa,jij!' Riep Treyson verbaast.Nakusa lachte weer.
'Wat nou?In ruil van lid worden zou ik sterke pokemon krijgen.Goed genoeg voor mij.' Zei hij.Ethan keek verward.
'Wie is dat?' Vroeg hij. 'Dat is Nakusa.Van hem heb ik Taillow gekregen nadat hij van me verloren had.' Treyson balde zijn vuist.In zijn hooft kwamen de beelden op van de littekens op Taillow.Woede raasde door Treyson's lijf. 'Jij hebt Taillow mishandelt!Dat zal ik je niet vergeven,ik daag je uit!' Riep Treyson.Nog een man kwam te voorschijn.
'Dan moet wordt het een tag team gevecht.' Zei de man.
'Is goed.' Zei Ethan en pakte een pokebal.Treyson hield zijn hand voor Ethan. 'Ze zijn van mij!' Zei hij knarstandend van woede.Ethan knikte.
'Sandshrew kom eruit.' Zei hij.
'Is dat alles?' Zei Nakusa lacherig.
'Nee,laat je maar zien.' Zei Treyson.Taillow kwam uit zijn bal.
Nakuse koos voor Grimer en de andere man voor Ekans.
'Taillow gebruik wing attack op Ekans,Sandhrew doe Rollout op Grimer.'
Ekans werd hard geraakt.
Sandshrew werd echter verzwolgen in de mond van Grimer en kon niet meer weg.
'Sandslash doe je Slash!' Riep Treyson.Het hielp niet.
'Ekans doe Bite op die Taillow.' Zei de man.Taillow ontweek het met gemak. 'Doe je aerial ace op Grimer,Taillow.' Zei Treyson.
Grimer werd geraakt en spuugde Sandshrew uit.Sandshrew schude het slijm van hem af en keek met een vurige blik.
'Oké Sandshrew doe Dig,Taillow doe je Double team!' Riep Treyson.Hij heeft vast een plan,dacht Ethan.En dat was ook zo...

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    grrrr ik haat hem nu nog meer! omdat hij nu ook nog team rocket lid is!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen