Foto bij chapter 23: Finding Red

quilava is echt cool!In mijn soulsilver heb ik hem ook.Hij is al weer een geevenlueert.Maar quilava blijft cool

Ethan keek toe hoe Treyson de twee bevocht.
ze hadden geen tijd om te vechten, Red was zijn beste vriend en hij kon hem niet in de steek laten. een traan biggelde over zijn wangen.
"STOP HET GEVECHT!, riep Ethan en ging voor Treyson staan. de twee keken hem nijdig aan maar het boeide hem.
"wat moet jij dwerg?, vroeg Nakusa boos.
"ik wil dat jullie Treyson met rust laten!, mijn vriend is hier en ik moet hem zoeken!, riep Ethan boos.
Nakusa lachte en richtte met Grimer op Ethan en Sparky.
"Doe Sludge Bomb!, riep Nakusa en wees op Ethan.
"Ethan!, nee!, schreeuwde Treyson en sprong voor hem waardoor hij tegen de wand klapte.
Ethan voelde woede opborrelen en keek naar Flame.
"Flame, doe je Flamethrower!, riep Ethan kwaad en de kleine Cyndaquil kwam op de Grimer af.
"Quuiiil!, brulde Flame en begon te gloeien, zijn lichaam werd langer, poten breder en hij kreeg een spitsere kop.
"een Quilava!, riep Ethan en blijkbaar waren Nakusa en de man bang voor hem en Flame want ze rende ervandoor.
"Treyson?, alles oke?, vroeg Ethan en trok hem overeind.
"ja, alles is in orde, mompelde Treyson en keek naar Flame die geen Cyndaquil meer was.
Ethan richtte zijn Pokédex op Flame:
Quilave, de Vulkaan Pokémon,
Quilava, de evolutie van Cyndaquil, is een vulkaan Pokémon. Wees voorzichtig als hij zijn rug naar je toekeert. Het is een waarschuwing voor een aanval met het vuur op zijn rug. Zijn eigen vacht is vuurbestendig.
"Quilava!, riep Flame en had duidelijk iets gehoord of geroken.
hij begon te rennen en de twee jongens gleden uit over iets
Ethan knalde keihard tegen de muur met zijn schouder.
"auw!, brulde hij en kromp ineen.
Treyson had weten te blijven staan en keek hem ongerust aan.
algauw ebde de pijn weer weg en krabbelde overeind hij keek op zijn Pokégear en ze hadden nog ruim 3 minuten over.
"Qui, lava, lava, zei hij opeens en inderdaad Ethan hoorde de stem van Red.
Red zat vast gebonden aan een paal, hij keek kwaad naar Proton en Koffing.
"als mijn Pikachu en Ethan je te grazen krijgen zijn jullie zuur!, zei Red dreigend en keek de man kwaad aan. hij had een blauw oog en een bult op zijn hoofd door het slepen en trekken.
"Sparky, Flame, Flamethrower en Thunderbolt!, riep een bekende stem.
woedende vlammen kwamen op Proton en Koffing af en de straal ging rakelings langs het hoofd van Red heen.
"Pikapi!, riep Pikachu en rende naar Red toe om hem los te maken.
"Treyson, Sandshrew nu jullie, maak Red los en ontsnap!, riep Ethan en hield Proton tegen die een Zubat tevoorschijn haalde.
Treyson rende langs Ethan en maakte met een gekartelde steen Red los van zijn hachelijke situatie.
Ethan zweette alsof er een hitte golf was maar zijn arm deed erg veel pijn.
"Flame, Sparky, maak ze af!, riep Ethan en had zijn ogen dichtgeknepen.

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    Heee weet je, ik noemde mijn cyndaquil ook Flame in HeartGold. Valt me nu pas op, late reactie xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen