Foto bij 03

Ashley Berry ^^

Nadat ik eindelijk mijn school had gevonden, liep ik het gebouw in. ‘Wow, dit is echt té groot, ik weet nu al dat ik ga verdwalen de eerste paar weken’. Ik liep naar de receptie en vroeg de mevrouw waar ik mijn klaslokaal kon vinden. Na tien minuten rond gelopen te hebben vond ik dan eindelijk mijn lokaal, het verbaasde me dat ik niet te laat was. Nadat de bel was gegaan, sloot de lerares de deur en begon met praten ‘Goeiemorgen allemaal, voor we beginnen met de les wil ik eerst even zeggen dat we een nieuwe leerling in de klas hebben, Selena kom even naar voren om jezelf voor te stellen’ Oooh… nee ik heb daar zo’n hekel aan, ik stond toch maar op en liep naar voor.’Nou ehm..ik ben Selena Sheer ik ben 16 jaar en ik kom van Canada’’Nou welkom mevrouw Sheer, neem maar plaats dan kunnen we beginnen met de les’. Ik ging weer terug en ik volgde de lessen, wat ze hier leerden heb ik allang gehad in Canada, dus dit ging makkelijk worden voor mij. Na 2 lesuren ging de bel dus het was tijd voor de kleine pauze. Ik stopte mijn boeken terug in mijn tas en liep naar de deur ‘Selena!’ ik keek achterom en zag een blond meisje op me afkomen. ‘Haay ik ben Ashley, ik zit bij je in de klas’ zei ze terwijl ze haar hand uitstak, ik nam haar hand aan en stelde me weer voor ‘Haay ik ben Selena zoals je weet’ ’Kom naar de aula dan stel ik je aan de rest voor’ ’Uhh… okey’ Ik liep samen met haar naar de aula terwijl ze me vertelde over deze school. Dit leek net een school die je in films zag met al die groepjes je had de populaire personen, de nerds, basketballers, gewone mensen en zo kun je d’r nog veel meer opnoemen.

Reageer (3)

  • Smexy

    Leuk geschreven (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    idd nice

    1 decennium geleden
  • XxSennaxX

    Leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen