Foto bij chapter 25: Saved

een beetje kort hooftstuk maar dat overleven jullie toch wel

Ethan rende met Sparky naar boven en keek om zich heen.
hij hoorde een gravend geluid.
"Sandshrew!, riep een stem in paniek en Sandshrew stak zijn kop uit het gat.
"wat is er!, riep Ethan zwaaide gevaarlijk.
Sandshrew wees naar de gang die hij had gegraven.
Ethan wist wat hij moest doen, en gooide de Pokéballen van Shino en Razor de lucht in.
"Shino, jij gaat met mij mee en Razor breng Yassup op hoogte van wat er gaande is, ik reken op jullie, zei Ethan en zwaaide weer gevaarlijk.
de twee Pokémon knikte en hij deed de Pokéballen van Treyson aan zijn riem.
Ethan pakte Sparky en Shino beet en sprongen achter Sandshrew aan.
ze gleden naar beneden en hij hield Sparky stevig beet.
wat Ethan al wist was dat de grond onderwater stond Sandshrew greep bang Ethan beet die glimlachte.
"Shino, spring het water in, zei Ethan en de Buizel deed wat hem werd opgedragen het was aardig diep en hij zette Sparky en Sandshrew beiden op zijn schouder.
weer zag Ethan vlekken voor zijn ogen maar hield vol, hij moest Treyson helpen.
na een kwartier zwemmen zagen Sandshrew en Sparky een rots met daarop iemand die stil lag met een paar Slowpoke naast zich.
"volle kracht Shino!, zei Ethan en de Buizel voerde zijn snelheid ietsjes op.
toen stopte Shino en klom Ethan zo snel als maar kon op de rots.
het was Treyson die daar bewusteloos lag.
"Treyson, Treyson, is alles goed?!, riep Ethan met stemverheffing.
maar geen antwoord.
"buizel, bui!, zei Shino en een dunne waterstraal ging over het gezicht van Treyson heen die langzaam wakker werd.
"Treyson!, kom op, geef antwoord!, zei Ethan doodongerust.
opeens begon Sparky te vonken een rots blok liet los en dreigde Ethan te pletten.
"Bui!, riep Shino en een water gun ging rechtop de rotsblok af.
"Ethan?, ben jij dat?, vroeg Treyson die overeind kwam.
"j-ja, bracht hij er moeizaam uit.
het duizelde hem en een doffe hoofdpijn kwam opzetten.
"ik had toch gezegt dat je weg moest gaan, zei Treyson met een grijns.
Ethan moest erom lachen en kreeg weer en steek door zijn arm.
"laten we gaan, zei Treyson en Ethan knikte.
Maar Ethan voelde zich niet lekker worden en viel neer.
op dat moment kwamen Yassup en Red aanvaren met een roeibootje met Totodile ervoor.

Totodile!!!!Ik vind hem nog steeds leuk

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen