Zoals beloofd, nog een hoofdstukje onmiddellijk toen ik de reactie zag

Vandaag verder = 2 reacties
Morgen/later verder = 1 reactie

Ja, sorry, het is weer een korte, maar twee korte maken één lang, niet? ;)

“Anna, kom even mee”, wenkte Maria. Anna volgde haar.
“Wat is er?”, vroeg ze.
“Had je al iemand in gedachten om met Resa te laten trainen?”
“Ik denk dat Charlotte daar wel in aanmerking voor komt, maar volgens mij is het beter om af te wisselen, anders zitten we na een tijd weer met hetzelfde probleem.”
“Goed”, stemde Maria in. Anna aarzelde even.
“Misschien moet af en toe Jasper of Peter het een les van me overnemen, zij hebben een andere trainingsmethode. Op die manier kan Resa ook bijleren.”
“Leer haar eerst maar zelf alles, daarna zien we wel verder”, besliste Maria.

Nog een week bleven ze dagelijks meer dan twaalf uur trainen. Anna riep meestal Charlotte om met Resa te trainen, maar wisselde ook af en toe af. Alle groepen maakten vorderingen, hoewel een aantal leden van Jaspers groep bleven weigeren zich in te zetten. Dylan bleek een goede aanwinst te zijn, hoewel hij het gezag van Maria niet geheel accepteerde. Jasper gehoorzaamde hij echter wel.

Reageer (1)

  • Inger1234

    leuk!!
    heeel snel verder!!
    er moet wel nog iemand een reactie zetten zodat ze snel verder gaat!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen