Foto bij [16]Candy Fight

ik probeerde het gore groene spul uit mijn haar te krijgen en opeens hoor ik een gekraak. ik draai me om en er was niks te zien daar. weer hoor ik een kraak en voetstappen dit keer. 'ik heb een toverstaf en ben niet bang om die te gebruiken!' riep ik en draai me naar de deur.
'ho, ho rustig' riep Draco die door de deur kwam lopen met zijn handen in de lucht. 'wat doe jij in de meiden toilet?' vraag ik lachend naar hem. hij loopt naar me toe en pakt een pluk van mijn haar. 'jou helpen met je haar' 'haha, nou bedankt dan' we halen samen het spul uit mijn haar en kleding. nu was ik wel helemaal nat, maar ik was ten minste niet bedenkt met groen spul. nadat ik helemaal schoon was -nou ja, zo schoon als kon, zaten we op de grond in de toilette. erg fris was het niet maar de toiletten waren schoon dus waarom niet. we zaten tegen een muur aan. hij zat naast me. 'waarom kom je pas 5 minuten later de toilet in lopen?' vroeg ik uiteindelijk. 'nou omdat ik dit ging halen' zei hij en pakte iets uit zijn zwarte rugzak. het was een zak met snoep. 'mmm, lekker' zei ik. hij opende het en we begonnen te eten. 'moet jij eigenlijk niet terug de les in?' vroeg hij. 'tja, de les eindigt over 10 minuten dus dan zit ik liever hier in plaats van mijn tijd te verdoen daar. 'aahh' zei hij. 'vang' riep ik en gooide een snoepje in zijn mond. hij viel op de grond naast hem. 'dat was jou schuld, jij kunt niet gooien!' 'mij de schuld geven, jij kan niet vangen' riep ik. 'gooi nog een keer' en ik gooide nog een snoepje naar hem. deze gooide ik recht tegen zijn voorheeft. 'ja, jij kan niet gooien' zei hij. 'oké slechte worp, laat me nog een keer proberen' hij opende zijn mond en ik gooide het hoog de lucht in. dit keer kwam die recht in zijn mond. 'geluks worp' riep hij 'nog een keer'zei hij. en zo bleven we een lange tijd met snoepjes gooien, uiteindelijk begon het zelfs een gevecht te worden. ik rende rond en hij rende achter me aan. terwijl hij me met snoep bekogelde. 'mis' riep ik lachend. 'kom hier Bella' 'kom me maar halen. ik rende rondjes om de kranen, hij rende achter me aan en pakte me om me middel vast. ik lachte en hij lachte mee. toen werd het stil, ik kon zijn adem op mijn nek voelen en ik begon kippenvel te krijgen. ik besefte opeens dat we wel heel dicht tegen elkaar aan zaten.

Reageer (2)

  • Smesty

    Zoenen zoenen zoenen zoenen!!
    Gaat dan de bel xD
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • xJady

    Zoenen. Zoenen. Zoenen XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen