Foto bij 32

Ik vond het aantal reacties op m'n vorige twee stukken toch een beetje weinig, maar twee mensen op 35 keer gelezen (waarvoor bedankt, Sinaasappel en Raveness!). Hier een nieuw stuk! ik vond deze erg leuk om te schrijven, hopelijk vinden jullie hem net zo leuk om te lezen! En ik wil 5 (originele) reacties voor ik verder ga!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • AlreadyGone

    Een originele reactie?? NEEEEEEEEEEEEEE!!
    Ik kraam bullshit uit als ik originele reacties moet geven, echt wil je niet weten. "snel verder" beschouw ik als codetaal om te zeggen, een supergoed deeltje, daar wil ik wel meer van, snappie. En het is bovendien ook eens lekker kort om te typen, altijd handig voor mensen met weinig tijd. Maar niet iedereen vindt die codetaal zo leuk, en dan heb je dus een probleem. (snap je nu wat ik bedoel met onzin uitkramen)
    Geloof me, binnenkort smeek je voor alleen een "snel verder"-reactie van mij) xD

    Dus nog eens: snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Raveness

    het smsje van Tom was idd GENIAAL!!!!

    ik bedoel normaal gesproken zou hij de hele tent wakker gehouden hebben. je weet wat zeggen he "Boontje komt om zijn loontje"(A)

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Y)(H)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • WildIsTheWind

    Euhm een originele reactie? Dat gaat niet lukken. (krul)
    Ten eerste je verhaal is echt geweldig en gewoonweg verslavend. Voor de rest weet ik niets zinnigs te zeggen.

    Zorg maar dat je snel verder gaat. ;D

    1 decennium geleden
  • Pelekai

    Ik heb ook wat bij de vorige wat neergezet toch? oke oke oke dan niet bij die dáárvoor maar dat kwam omdat ik in 1 keer doorlas.
    Ralf is een klootzak.
    Tom heeft humor
    En Evi moetff wat minder drinken.
    (A)
    Eigenlijk kan ik ook niet veel originele zijn dan "Weer goedjes" of "Snel verderheid"
    x'D
    Duussssee weer een goedheid deeltje ;D

    1 decennium geleden
  • Sinaasappel

    Oh heerlijk xD wat heeft die Ralf een monster gespeelt zeg. xD Wat een beest. Had ze beter onder Tom kunnen liggen he :o Was die niet met iemand aan het neuken dan.? xD Hee ik hou van deze story, je mag niet stoppen hoor!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen