Foto bij The Real End.

:o MOOI PLAATJE!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Noorhelm

    ik heb net ineens alles door gelezen. En tis hier onder mijn tafel een heuse rivier.
    Het was zo een prachtig verhaal.
    veel meer komt er even niet uit!
    je bent echt een geweldige schrijfster en ik vind het verschrikkelijk jammer dat het verhaal over is.
    X

    1 decennium geleden
  • Laeh

    Hoi hoi,
    Ik weet dat het heel slecht van me is dat ik eigenlijk geen reacties achter heb gelaten, maar daar ben ik 's avonds te moe voor. Slappe smoes I know, maar toch is het waar.
    Ik heb echt genoten van je verhaal, het is prachtig geschreven en ik ben heel blij met het einde.
    Dat wil zeggen het is misschien geen happy end, maar het is inderdaad ook niet dat eindeloze herhalen.
    Ik ga je volgende story ook zeker lezen en ik zal mijn best doen om wat meer reacties achter te laten.
    Je hebt echt een goede schrijfstijl, het boeit gewoon heel erg wat je schrijft en het laat je ook meeleven met de verhaal personen. So keep up the good work
    <3

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    wauw, je verhaal was echt super.
    ik kan hier nu een heel verhaal ophangen, maar het zal er toch op neer komen dat je VERHAAL ECHT SUPER WAS.
    merci xxx(baby)
    PS: ik neem abo op da ander verhaal!!

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Wauw.
    Dit was echt een van de mooiste story's die ik ooit heb gelezen.
    Je hebt een bijzondere schrijfstijl.
    Als lezer kan ik me helemaal inleven in wat zo'n persoon zegt, en dat vind ik heel erg knap.
    Je hebt me meerdere keren ontroerd, en ook heel blij gemaakt.
    Me ontroerd en laten lachen.
    Maar ik heb zo na zitten denken over dit verhaal.
    Dat ik zelf ook best wel wat meer mag genieten van het leven.
    Je hebt een soort van, mijn leven veranderd met zo'n prachtig verhaal.
    Wauw, ik heb er geen woorden voor.
    groetjes,kusjes x'

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ik vond het echt een super verhaal!
    Je hebt me laten lachen en huilen.
    Elke keer was het weer leuk als er een mailtje van jouw verhaal in stond!
    Ondanks dat het geen happy-end was, vond ik het wel goed. Het was een onverwacht einde en dat maakt hem juist zo leuk.
    Het liefst zou ik willen dat je nog jaren en jaren doorging, maar zoals je zelf al zegt, dan wordt het eentonig.

    Super verhaal! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen