Foto bij 4|What are you doing here?

klop klop
wie is daar?
KLOP KLOP
Wie is daar wie?
MISTER BROCCOLI!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


droge humor :3

''Wie is dat?'' vroeg Ron met volle mond. Iedereen was er, dus er werd praktisch gezien niemand anders verwacht. ''Niet open doen!'' riep Fay snel toen ze zag dat Molly opstond. ''Ik heb dit gedroomd. Er staat een verschrikkelijk Broccoli monster voor de deur.'' ''Fay ik raad je echt aan -'' begon Hermione, maar Fay onderbrak haar. ''Nee, ik ga niet naar de psycholoog.'' Molly Weasley liep toch de kamer uit naar de deur en opende hem voorzichtig. Ze schrok ontzettend toen ze zag wie er voor de deur stond. ''Dumbledore... Harry?'' zei Molly verbaasd. ''Hallo Molly,'' zei Dumbledore vriendelijk. ''Ik kom Harry Potter even afzetten, hopelijk kom ik niet ongelegen.'' ''Natuurlijk niet,'' zei Molly terwijl ze Harry binnen liet.
''Wilt u soms ook binnen komen?'' Dumbledore schudde zijn hoofd. ''Ik moet nog wat dingen regelen, goedenavond,'' zei hij en verschijnselde weer.
Molly sloot de deur weer en gaf Harry toen een dikke knuffel. ''Ik ben zo blij dat je er bent. God, je bent zo gegroeid,'' zei Molly terwijl ze Harry op arm lengte bekeek. ''Kom maar mee, we zijn net begonnen aan het eten.'' ''Kijk eens wie er is,'' zei Molly toen ze de eetkamer in liepen.
''Harry!'' zei Hermione meteen opgewekt. ''Jij zou toch morgen komen?''
''Ja, maar Dumbledore vond het een goed idee om mij hier af te zetten,'' vertelde Harry. ''Jij bent geen broccoli monster,'' zei Fay grinnikend. ''Echt waar? Goed gezien, Fay!'' zei Ron plagend. Fay negeerde Ron en stond op om Harry een knuffel te geven. Harry grinnikte even. Hij had dit wel kunnen verwachten. ''Pas maar op, dadelijk bezwijkt er toch iemand aan jou hug attacks!'' zei George grijnzend. Fay liet Harry weer los en ging weer zitten. ''Nu kunnen we morgenvroeg meteen naar de Wegisweg,'' zei Ginny. ''En dan kunnen jullie onze shop zien,'' zeiden George en Fred tegelijk. ''Horen jullie daar nu niet al te zijn?'' merkte Fay op.
''We gaan morgen pas weer open, wij hebben ook vakantie nodig,'' zei Fred grijnzend. Fay knikte begrijpelijk en richtte zich weer op haar eten.
Ze kon niet wachten om weer naar de Wegisweg te gaan. ''Toen ik op het dreuzel station was, las ik in de ochtendprofeet dat de vader van Malfoy is veroordeeld tot Azkaban,'' zei Harry opeens. ''Dat klopt, het ministerie heeft hem opgepakt. Net goed voor hem,'' zei Arthur Weasley. ''Maar dat zou niet gebeurd zijn als Harry er niet was geweest,'' zei Ron triomfantelijk. ''Denk je dat Draco Malfoy dat ook weet?'' zei Fay. ''Dat zou Jeweetwel hem zeker al hebben verteld,'' zei Hermione. ''Alsof Jeweetwel met losers als Draco praat,'' zei Ron grinnikend. ''Dan zijn tante Bellatrix,'' zei Hermione geërgerd. ''Dat gestoorde wijf heeft me bijna vermoord,'' zei Fay geïrriteerd. ''Het scheelde een haar op dat ministerie.''
''Kunnen we niet beter stoppen met daarover te praten,'' zei Remus met een korte blik op Harry. Iedereen zweeg direct toen ze zagen dat er een traan over Harry's wang gleed, door zijn gedachte aan Sirius.

Reageer (3)

  • PickIe

    Whaha! MISTER BROCCOLI HET GROTE BROCCOLI MONSTER:Y)
    O mijn god xD
    Ik heb voorspellende gaven xD
    Broccoli monster xD

    Nahw, arme Harry!
    (die andere dan xD)

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Fay is echt droog XD arme Harry (huil)
    Leuk!!!
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Delic

    Ik kom Harry Potter even afzetten, hopelijk kom ik niet ongelegen
    Als Dumbly bij mijn huis aanbelde en dat zou zeggen, zou ik gewoon zelf een broccolimonster voorschijn toveren.
    FEAR HET!!! :=D
    Hell yeah!! Sinds lange tijd heb ik weer als eerste gereageerd op je hoofdstuk =D
    (hoezo obsessed? x3)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen