Foto bij 26. Vriendschap

Niet zo groot, maarja... Enjoy!

Seth kwam op me aflopen, met Inge achter zich. ‘Hoi Seth, wat is er?’ vroeg ik. ‘Inge wil je spreken’ zei hij. Ik zuchtte ‘ Ze weet het hé?’ vroeg ik. Hij knikte. Ik zuchtte opnieuw. Hij riep Inge, die naar hem toe liep. Seth bleef beschermend naast haar staan. ‘Hey’ mompelde ik. Ik zette een stap naar voren en Seth gromde. Ik keek hem aan. ‘Seth, relax je weet dat ik nog nooit iemand heb aangevallen’ zei ik. Hij werd rustiger maar lette goed op. Wat ik zei klopte, want ik had nog nooit een mens aangevallen, het rare was dat ik hun geur nog geeneens lekker vind ruiken. Maar ik ben ook gewoon een rare vampier. ‘Isla, ik wil dat je weet dat wat je bent ik geen probleem vindt, en dat je altijd mijn beste vriendin blijft. Ik weet ook dat je me niets zal doen, omdat jij en je familie op dierenbloed leven.’zei Inge. ‘Ik ben blij dat je zo nog over me denkt, maar je moet onthouden dat we gevaarlijk blijven en dat je mij niet altijd moet vertrouwen’ vertelde ik haar. ‘Maar ik vertrouw je wel en hoop ook dat je mijn vriendin nog wilt zijn’ zei Inge. ‘Natuurlijk wil ik je vriendin nog zijn, je beste vriendin’ zei ik lachend. Inge liep op me af en omhelsde me. Seth gromde en trilde. Ik omhelsde haar ook maar duwde haar richting Seth toen hij steeds harder gromde. Inge raakte hem aan en hij kalmeerde. ‘Seth ik doe haar niets’ zei ik. Hij antwoorde niet. ‘Heeft hij me ook vertelt over mijn… gaves?’ vroeg ik. Ze knikte. ‘Best coole gaves heb jij!’ zei ze glimlachend. ‘Dat vind ik ook’ zei ik. ‘Maar jullie kunnen nu beter gaan, want anders doet Seth me nog wat’ lachte ik. Inge knikte en zei: ‘Dat doet hij niet, want hij mag mijn vriendin niet vermoorden’ ze lachte. ‘Je kent hem pas net en heb hem nu in je macht’ lachte ik. Ze knikte. ‘Maar wat ga je nu doen?’ vroeg Inge. ‘Ehm.. Even naar Morgan en dan jagen’ zei ik. ‘Oh, sorry dat ik je dorst erger maak’ zei Inge terwijl ze achteruit liep. ‘O, dat doe jij niet hoor, ik heb al een tijdje niet gejaagd. Jou geur doet mij niets’ lachte ik. Ze knikte en zuchtte opgelucht. ‘Maar aangezien je al zoveel over mij weet zal ik je dit ook wel even vertellen; Morgan en ik zijn niet getrouwd’ zei ik. ‘Dat had Seth al vertelt… Maar ik hoop wel dat dat snel gebeurt’ zei ze glimlachend. Ik knikte. En mompelde zo zacht dat alleen Seth het kon horen; ‘Dat hoop ik ook maar waarschijnlijk niet’ Seth keek meelevend naar me. En ik mompelde; ‘Geen medelijden Seth’ Hij keek om en liep met Inge weg.

Reageer (5)

  • JayDick

    verder<333

    echt geweldig<333

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Trouwen! Trouwen! Trouwen(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Cute!!!
    Snel verder <3
    (K)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen