Foto bij 00,07



DJenna Warner

Voor de zoveelste keer krijg ik een gemene tik over mijn hand, als ik het doek voor de spiegel weg wil halen. "I'm not Ready.." Mompelde Lynn, terwijl ze mijn haren zorgvuldig aan het stylen is. Ik zuchtte en sloeg overdreven boos mijn armen over elkaar. "Hij is ook maar een mens, waarom zou ik er zo uit moeten zien?" Mopperde ik zacht, waarop ik alleen een giecheltje van Lynn krijg. Ik zucht opnieuw en schrik op als de deur van een van de kleedkamers, waar wij net plaats hadden genomen, open word getrokken en mijn vader binnen stapt. "Ah Prinsess daar ben j-" Hij keek verbluft naar het hele 'schouwspel'. "Hoi Meneer Warner!' Zegt Lynn overdreven vrolijk waarna ze een zwart oogpotlood vastpakt en keurig netjes twee lijntjes onder mijn ogen zet. Ik glimlach alleen naar mijn vader en pers mijn lippen stijf op elkaar. "W-waarom dit?" Vraagt mijn vader en hij gebaard naar de kledingrekken die een grote puinzooi waren. "Lynn's idee.." Zei ik snel en ik gebaar naar achter waardoor Lynn grote ogen op zet en mijn vader spijtig aankeek. "Ze zag er net niet uit meneer, straks knapt Jesse af op dit bedrijf.." Wát? Ik draai mijn hoofd met een ruk opzij waardoor Lynn uitschiet en een gilletje slaakt. Ik kijk mijn vader even aan, die een kleine glimlach op zijn gezicht heeft. "B-bedankt dan Lynn, ik wil deze nieuwe aanwinst zéker niet kwijtraken.." Hij gaf Lynn een goedkeurend knikje die ze waarschijnlijk niet zag omdat ze druk met mijn lippen aan het stiften was, knal rood als ik het goed had gezien. "..Maar het is voor jou Mr.Mccartney.." Vervolgde mijn vader nu op strenge toon waarop Lynn dit keer netjes knikt. "Natuurlijk meneer, hoe laat verwachten jullie Dj, en waar?" Ging ze verder alsof ik zélf niet kon praten. Ik gaf Lynn een elleboog stoot en keek haar fel aan. "Pap..ho-" Opnieuw werd ik onderbroken en praatte mijn vader richting Lynn, alsof ik niet bestond. Pff.. "Zo zo, jij bent aardig goed bezig, op welke afdeling werk je?" Vroeg mijn vader toen geintresseerd en hij zette zich in een grote, roze opmaakstoel. "Administratie meneer.." Zei ze glimlachend, nog steeds sprekend met 2 woorden. Ze ging rustig verder met mijn lippen waarom ze een donker rood lijntje zette. "Zo.." Zei ze toen tevreden, ondertussen keek mijn vader geintresseerd richting Lynn. "Mhh, je zou naar een andere afdeling moeten worden overgeplaatst.." Toen Lynn dat hoorde zag ik dat ze haar ogen even opensperde, maar zich toen herpakte. "Dat zou fijn zijn meneer, maar ik heb helaas geen dip-" Mijn vader schudde zijn hoofd en maakte een afkeurend geluidje. "Dát kan geregeld worden...Lynn was het toch?" Ik zuchtte, volgensmij bestond ik niet meer voor hun, ik zat gewoon midden in een sollicitatiegesprek of dergelijke! "HALLO?" Riep ik hard, waarop mijn vader me streng aankeek. "Dj, lieverd ik ben in gesprek, als je nou eens goed meeluisterd, steek je er nog wat van op!" Ik zuchtte eventjes en knikte toen, plots was mijn sateinen stofje van mijn rode jurkje ineens heel intressant. "Goed Lynn, we gaan alsvoort te werk.." En zo ging het gesprek nog wel even verder.
Toen mijn vader uiteindelijk uitgekletst was en een afspraak met Lynn had gemaakt, had hij ons alleen gelaten met de mededeling dat ik om half 5 beneden in de onvangsthal moest zijn. Lynn trok me plots met een ruk omhoog waardoor mijn, bruine, nu style haar ongemakkelijk voor mijn ogen viel. "Aw.." mompelde ze en ze schoof mijn plukjes opzij. Toen keek ze me met twinkelende ogen aan en grijsde breed, was het dán zó geweldig wat ze zag? Ik zuchtte en ze keek me bemoedigend aan. "Ben je er klaar voor?" Ik knikte en ze trok met een ruk het doek naar beneden. "Taadaaaa.." Mijn mond viel zowat open van verbazing. Het meisje met de rossige krullen de baggie jeans, de oude schoenen en de grote wijde concert-tshirtjes was veranderded in een Lady, het rode jurkje viel strak langs haar niet al te dunne, maar zeker niet dikke, lichaam. Haar bruine, style zwarte haren vielen recht langs haar opgemaakte hoofdje, het was écht prachtig. Tranen sprongen in mijn ogen en ik keek richting de spiegel, dit was de eerste keer dat ik me écht mooi vond. "Wau-w.." Mompelde ik en omhelste Lynn. "Je bent top.." Fluisterde ik zacht.

Meer reactie's?
In het volgende hoofdstukje begint 'het' pas hoor ;p

Reageer (2)

  • GIBBEH

    Awwh, ;p
    Wthh, ik dacht dat hij twee h'stukken geleden ofzo al kwam, nouja, valse hoop, hahah. ;$

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    AAAAAAAAAAAH ik wil het volgende hoofdstukjee <333
    SUPER SNEL VERDER <33333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen