Foto bij 00,08



DJenna Warner

Ik streek mijn rode jurkje nog eens zorgvuldig glad, keek de ontvangst hal nog eens rond, mensen, mensen en nog eens mensen. Maar geen Jesse, misschien kwam hij wel niet opdagen? Ik grijsde eventjes breed. Ik keek even opzij richting mijn vader die me trots aanstaarde. "Hij komt eraan liefje.." Zei hij glimlachend. Ik zuchtte, en schrok tegelijkerteit op van de felle flitsen, een grote mensen massa. En deuren die werden opengehouden. Mijn vader ging in een reflex rechtop staan. Ik zuchtte even, knipperde met mijn ogen, haalde een hand door mijn haar en ergerde me aan de enorme hakken die ik aan had gekregen. Toen liet ik mijn ogen door de mensenmassa glijden en zag ik een stuk van zijn blonde haren, daar was hij. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, me ergerend aan de drukte en onzin die verschillende fans uitkermde. Goed ik kon toch niks zien, en waarom wou ik hem uberhaupt zien? Zuchtend hield ik mijn handen tegen mijn oren en gebaarde naar mijn vader dat ik richting zijn kantoortje vertrok. Mijn vader knikte en ik liep rustig richting het kantoortje waar Jesse en mijn vader straks zouden arriveren. Ik nam plaats op een grote, rode, confortabele uitziende stoel en frunnikte wat aan mijn jurkje, ondertussen tikte de tijd voorbij.


Jesse Arthur Mccartney

Zuchtend stapte ik mijn nieuwe studio binnen, gevolgd door een paar trouwe fans. "Jeeessee!" Schreeuwde een klein meisje, en ik glimlachte naar haar. Hurkte neer en keek nog even over de mensenmassa heen om nog net een meisje met prachtige bruine lange haren weg te zien lopen. Ik haalde mijn schouders op en keek het meisje toen vragend aan. "Wat is je naam?" Vroeg ik grijnzend, het geroesermoes hield direct op en ik keek het meisje nog steeds vragend aan. "Lailay.." Bloosde ze toen, en ze stak de pen naar me uit. Ik pakte hem aan en zette een krabbel op haar papiertje die ze vast had. "Mag ik op foto met jou?" Vroeg ze toen verlegen, ik trok één van mijn brede glimlachen tevoorschijn en knikte. "Natuurlijk.." Haar moeder die er, glunderend, van trots bij stond. Pakte haar Camera en ik sloeg een arm om het meisje heen. Flitss. Foto gemaakt. "Dag jesse!" Zwaaide het meisje toen ik weer rechtop ging staan en haar moeder haar handje vastpakte. "Day Lailay.." Zei ik grinnikend. En richtte me toen weer op al de andere mensen. Mijn manager die met een onbekende man had staan praten gebaarde dat ik hem moest volgen. Ik knikte, haalde een hand door mijn blonde haren en liep toen achter de onbekende man en mijn manager aan, een afgesloten ruimte in. Ondertussen werden de deuren voor mijn fans neus dichtgedaan, eindelijk rust. Ik zuchtte en pakte al lopend mijn mobiel tevoorschijn, het was echt vreselijk geweest om afscheid te nemen van mijn vrienden, en dan vooral van Katie. Ik miste haar echt, daarom was ik ook blij toen ik het smsje van haar opende: Dr, zal nooit wat tussen ons komen, ik hou van je Xkatie En dat gaf me voldoende vertrouwen in haar, ik drukte ondertussen op het groene telefoontje en hield hem bij mijn oor. "Met Katie.." Weerklonk haar prachtige stem. "Hee Kate.." Zei ik glimlachend terwijl ik een klein kantoortje in werd geleid, waarop mijn oog direct op een meisje met bruine haren viel. Wauw..

Heb nog een hoofdstuk klaar staan voor jullie!
Krijg ik dan wel reactie's!?
(H)

Reageer (4)

  • xxannatjexx

    Whaaa, verder!!!!!
    *wat ben ik toch weer origineel*
    xxx

    1 decennium geleden
  • Appealing

    verder !!

    1 decennium geleden
  • GIBBEH

    Ahaaaaaaaaaaaah, I like it. :3

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Jaaa, natuurlijk krijg je reactie's (:
    Snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen