Foto bij 28.

28.

Met zijn allen gaan we weer naar beneden toe. “Waarom gaan we vanavond niet uit?” vraagt Angelica vrolijk. De jongens kijk moeilijk. “Wij kunnen niet zomaar over straat hè” zegt Gustav. “Engels graag!” roept Angel. Ik grinnik en zeg: “Ik speel wel voor tolk want hun Engels is niet zo goed” “Dankje, Liz” mompelt Tom. “Graag gedaan, maar goed. Gustav zei dus dat ze niet zomaar over straat kunnen” “Oh ja..” zegt Angelica en kijkt bedenkelijk voor zich uit. “En het is woensdag” zeg ik er achter aan. Ze knikt. “Dan denk ik dat ik maar eens naar huis ga” zegt ze met een glimlach. Ik knik en loop met haar mee naar de deur. “Ik spreek je morgen weer, doei!” zegt ze en zwaait naar me. “Tot morgen” zeg ik en zwaai haar uit. Ik sluit de deur en hoor vanbinnen hard gelach komen. Nieuwsgierig loop ik door naar de tuin en zie daar een zeiknatte Bill op de zwembadrand zitten. Zijn make-up loopt in straaltjes over zijn wangen, zijn haar is helemaal plat en zijn gezicht staat op 10 graden onder nul. De rest van de jongens liggen helemaal strijk en zelf kan ik mijn lachen ook niet echt inhouden. “Jongens, wat is hier gebeurd?” vraag ik lachend en loop naar ze toe. “Bill zei dat hij best wilde zwemmen” zegt Georg. “En toen heb ik hem ook even laten zwemmen” lacht Tom. Bill gaat rechtop staan en loopt langs ons heen richting het huis. “Wacht Bill!” gil ik. Hij draait zich om en kijkt me aan. Ik loop snel naar hem toe. “Je mag best mijn huis niet maar niet zo kleddernat!” zeg ik. Kwaad kijkt hij me aan. “Als je nog even wacht haal ik een handdoek voor je” zeg ik en ren snel naar boven. Uit een badkamerkastje haal ik de grootste handdoek die ik kan vinden en ren weer naar beneden. Bill staat als een verzopen katje op me te wachten. Ik leg de handdoek op een stoel en zeg dat hij zijn armen omhoog moet doen. Een beetje verbaasd doet hij wat ik vraag en ik trek met enige moeite het zeiknatte shirt over zijn hoofd. “Oe, Liz ga je hem uitkleden?” hoor ik Tom vragen. Ik werp Bill’s natte shirt op Tom. “Als je nou je schoenen en sokken en, als je wilt, je broek ook uittrekt mag je mee naar boven” zeg ik en glimlach lief naar hem. Achter me hoor ik de rest nog steeds lachen en ergens vind ik het best lullig tegenover Bill. Hij heeft zijn schoenen en sokken uit en wilt net aan zijn broek beginnen als ik de handdoek om hem heen sla. Ik pak zijn hand en sleur hem mee naar boven de badkamer in. Bill sjort zijn broek van zijn kont (wat, tussen haakjes, best sexy is) en kijkt me vragend aan. “Wat is er?” vraagt hij. “Je bent leuk als je je broek uittrekt” zeg ik en bloos. Dat klonk echt super dom. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn wang. “Nou, hup douchen jij. Dan gooi ik je kleding in de droger” zeg ik. “Ja, mama” zegt hij en zet zijn vingers rond zijn boxer. Ik wend mijn gezicht af. Even for the record maar Bill en ik zijn best ver gegaan samen maar niet zo ver. Als ik de douchedeur dicht hoor gaan raap ik het natte zootje bij elkaar en ga terug naar beneden waar ik alles in de droger gooi. Ik zet hem op snel drogen en ga dan de tuin in. Bill kennende staat hij wel even te douchen en dat ding heeft 10 minuutjes nodig.

In de tuin ligt 3 kwart van Tokio Hotel te zonnen. “Was je daar weer?” vraagt Tom. “Nee Tom, ik ben nog steeds boven. Dit is mijn tweelingzus” Tom en ik kijken elkaar een paar seconden lang aan en barsten dan in lachen uit. “Dat heb je eerder gezegd!” lacht hij en ik knik. “De eerste keer dat ik bij jullie was. Dat was met dat dropje!” grinnik ik en schud mijn hoofd. Dat was zó grappig. Tom staart dromerig voor zich uit. “Hoe lang kennen wij elkaar al?” vraagt hij. Ik denk even na. Ik leerde ze kennen op mijn 15e en ben nu 18. “3 Jaar dit jaar ergens in september 4 jaar” zeg ik. “Het is bijna september! Dan zijn Bill en ik bijna jarig!” roept Tom vrolijk. Ik grinnik en knik. “En wat zouden jullie voor je verjaardag willen?” vraag ik. Tom staart bedenkelijk voor zich uit. “Als jij nou even verder nadenkt ga ik even kijken bij Bill’s kleding” zeg ik en ga naar mijn droger die vrolijk staat te piepen. Ik haal nog even snel een strijkbout over de kleren en ga dan naar boven waar, ik had het kunnen weten, Bill nog steeds staat te douchen. Ik hoor hem neuriën en gniffel zachtjes. Ik trekt de deur open en leg het stapeltje kleding op de wastafel. “Bill, kom je er vandaag nog onderuit?” vraag ik. “Ik denk het niet” zegt hij. “Ha-ha, kom je zo beneden? Ik mis je” zeg ik zeurderig. Ik hoor hem lachen en hoor hoe de douche uitgedraaid word. Ik ga weer terug naar de tuin.


Ik vind het persoonlijk niet zo'n heel goed hoofdstuk. Het heeft ook nogal even geduurd omdat ik niet wist hoe ik verder moest, sorry daarvoor! Ik hoop dat jullie een reactie achterlaten want ik zie soms dat 70 mensen hem lezen en dan heb ik 1 reactie. Ik hoef geen 70 reacties, maar feedback is altijd leuk (:
Xx Moon

Reageer (3)

  • playITdirrty

    Je story is top! Snel verder :D

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik vind het wel een geslaagd hoofdstuk, grappig vooral.
    Het is niet erg dat je even inspiratieloos bent, dat heeft iedereen wel eens voor ;)
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • SlenderDemon

    nou van mij mag je feedback krijgen
    maar ik vind het dus wel leuk
    heel leuk zelfs ik zie alles
    namelijk helemaal voor me xD
    en dat ziet er heel grappig uit hahaha
    maar ik ben blij dat je weer schrijft(A)
    en dat je ook weer verder moet gaan schijven
    dat ik geen normale zin dat is gewoon
    een bevel xD

    maare bitte schreib SEHR schnell weiter(H)(flower)

    xxx...me

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen