Dit is een stukje van ergens middenin de story xD

Meredith pov

"Jonas, kijk uit!" Ik kan nog net zijn hand beetnemen voor hij in de duisternis onder hem valt. "Chelsey,kom even helpen!" Chelsey komt aangelopen met Devon achter zich aan, we waren de rest kwijtgeraakt toen de halve grot instortte, waarschijnlijk een van die bezweringen. Chelsey pakt me om mijn middel vast en Devon grijpt Jonas' andere hand. "Op drie trekken we." zegt Devon en hij telt af. "3...2...1... trekken!" We trekken met al onze kracht en ik en Chelsey vallen uitgeput neer. Devon lijkt geen last van vermoeidheid te hebben,want hij springt nog altijd hyper in het rond (heeft hij waarschijnlijk van Vanessa.) "En nu de rest maar gaan zoeken zeker."

Matthew pov

"Er was iets aan de hand met Jonas..." zegt mijn vader nadat het een tijd stil geweest is. "... Maar alles is nu terug ok." voegt hij er gauw aan toe wanneer hij Seppe's gezicht ziet. Mijn vader is diegene die de engelen terug bij elkaar gebracht heeft in de strijd tegen de volturi. Hij kan gedachten lezen en doorsturen, maar dit is de eerste keer dat hij die gave terug gebruikt sinds mijn moeder vermoordt is. "Harlyne, zou je en beetje licht kunnen maken? Het is hier een beetje donker." mompel ik als ikmet mijn neus tegen de muur gelopen ben,ik ben de enige die hier maar niet aan het donker gewend kan raken. Een meisje met vuilblond haar dat in een lange vlecht langs haar schouder hangt knikt met haar vingers en er verschijnt een vlam waar haar vingers elkaar raken. Ik,Harlyne,Seppe,Simon,Jonas,Chelsey,Meredith en Devon waren de enige die hier waren. De rest had het een beetje te druk met demonen tegen te houden en wij waren de enige diekonden ontsnappen.

You like it hier is de link xD behind the darkness

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen