Foto bij 30. Bruiloft

Niet zo groot, maar ik vind het wel een leuk hoofdstukje <3 Enjoy

Eindelijk was het zover, 14 april. Ik werd weer eens naar boven gesleurd door Alice, alleen was het dit keer niet om te passen maar voor het echt. Mijn jurk werd bij me aangetrokken. Alice deed bij mij een beetje make-up op, wat helemaal niet nodig was, en Rosalie deed mijn haar. Ze deed mijn haar in zo’n elegante knot en zette daar een kleine tiara in, dat zal wel weer veel geld hebben gekost. Ze waren vrij snel klaar en trokken zelf hun jurken aan, ze waren mijn bruidsmeisjes samen met Bella. Ze hadden alle drie een appeltjesgroene jurk aan. Ik had nog tegen Alice gezegd dat het klein moest blijven, daarmee bedoelde ik ook dat ik geen bruidsmeisjes nodig had, maar dat is waarschijnlijk niet doorgedrongen. De muziek begon te spelen, Edward op de piano, en Rosalie, Alice en Bella liepen de trap af naar beneden. Nu moest ik nog, Carlisle haakte zijn arm in de mijne en begeleide me naar beneden. Ik hield van Carlisle maar had liever gehad dat mijn echte vader dit had gedaan, maar ik kon de tijd alleen stoppen, en niet terugdraaien. Carlisle legde mijn hand in die van Morgan en liep naar zijn plaats. Hij hoefde niet te zeggen dat hij goed voor me moest zorgen, want hij wist waarschijnlijk zeker dat Morgan dat wel deed. Jasper begon dat hele verhaal te vertellen, maar ik luisterde eigenlijk niet echt maar keek in Morgans ogen. Ik luisterde eigenlijk pas toen Jasper zei: ‘Neem jij, Isla Summers-Cullen, Morgan Delano tot je wettige echtgenoot?’ Ik knikte ‘Ja, ik wil’ zei ik. ‘En neem jij, Morgan Delano, Isla Summers-Cullen tot je wettige echtgenoot?’ vroeg Jasper. Morgan keek me aan en zei: ‘Ja, ik wil’ Ik lachte. ‘Dan mag u nu de bruid kussen’ zei Jasper. Morgan twijfelde geen moment en zoende me meteen. Hij was ook degene die de kus stopte. We draaiden ons om en werden meteen omhelst door iedereen. Alice had ook alles klaar gezet in de tuin voor een feest. Er stond ook een bruidstaart, maar die sneden we alleen aan en gaven de taart zelf aan de wolven die de taart met zijn allen, en Renesmee, al snel op hadden. Morgan en ik namen de eerste dans die al snel voorbij was en zo danste ik met iedereen. We werden natuurlijk nooit moe, dus konden we een eeuwigheid doorgaan, maar aangezien ik daar geen zin in had was het feest voorbij om 12 uur precies. De wolven gingen naar huis om te slapen en sommige gingen nog wachtlopen. Renesmee was al in slaap gevallen en Bella en Edward namen haar mee naar hun huisje. Morgan en ik zeiden gedag tegen onze familie en liepen rustig naar ons huisje. Alice vond het maar stom dat we niet op huwelijksreis gingen maar daar hield ik gewoon niet van. Voor ons huisje tilde Morgan me op en ik keek hem aan. ‘Ik moet je over de drempel dragen’ zei hij glimlachend. Hij liep met me naar onze kamer en legde me op ons bed. Ik stond op en trok mijn trouwjurk uit, deed een nachtjapon aan en hing de jurk in onze kast. Ik ging naast Morgan op het bed zitten en hij trok me tegen hem aan. ‘Zo mevrouw Delano, hoe vond je het?’ vroeg hij. ‘Perfect’ zei ik. En ik drukte hem op het bed wat hij de aanleiding vond om deze nacht goed te gebruiken.

Reageer (7)

  • Katalante

    Wuhaha, Jasper Ls dominee, maar nog grappiger: EMMET ALS DOMINEEE

    Dat is pas geniaal

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    (H)

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    snel verder!!! echt coool nou verder!! x

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden
  • JayDick

    !!! verder<333

    haha Jasper als Dominee xD!!!

    funny xD!!

    verder<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen