Foto bij Deel 4

Weer een nieuw deeltje! Laat in een berichtje ff lezen of je hem leuk vindt!:D

xxx love all the readers

~ Die middag in de stad ~

We waren in de stad aangekomen en we gingen wel tientallen winkels in ik had echt leuke kleren gekocht een heel mooi jurkje om mee op het strand te lopen een mooie grote opvallende zonnenbril en nog heel veel meer kleding en accesoires en net nu je denkt dat ik veel heb, heb je Marieke nog niet gezien die heeft wel een stuk of 10 volle zakken vast maar Back to the point. "Ik vond het echt een hele leuke middag maar ik ben een beetje moe dus ik ga maar naar huis toe douchen en daarna naar bed" zei ik half gapend. "Maar het is nog maar 5 uur en het is vakantie dan moet je feesten" zei Marieke met een geschokt gezicht. "Ja sorry ik ben echt moe dus ik ga nu niet feesten" zei ik hopend dat ze niet door zeurt. "Oke is goed dan ga ik wel met mijn broer feesten" zei Marieke. "Ja is goed" zei ik, niet beseffend dat ze het over haar mega lekkere broer heeft die ik eigenlijk nog niet heb gezien. "En ik hoop dat hij ook zijn mega lekkere vrienden meeneemt maar ja dan ga ik maar, dan kan ik me gaan klaarmaken" zei Marieke met een big smile op haar gezicht. "Ja is goed Doei en misschien tot morgen" zei ik. "Ja doeg" zei Marieke en ze liep weg naar haar huis toe. Ik ging ook op weg naar huis, ik liep naar binnen en toen zag ik iets vresenlijks, iets waarvan ik gewoon niet wist wat ik moest doen! En ik stond daar alleen maar verstijfd naar voren te kijken.




VOLGENDE KEER WEER MEER LEESPLEZIER!! OM EERLIJK TE ZIJN MOET IK NOG HEEEEL VEEEEEL LEREN ZIT IN HET EXAMENJAAR EN BIJNA EXAMENS DUS GENOEG TE DOEN DOEGGG!

Reageer (2)

  • kickassgirl

    wanneer ga je weer verder

    1 decennium geleden
  • LunaAmiste

    wat ziet ze???
    wat ziet ze???
    wat ziet ze???
    zeg het!!! schrijf verder!!!
    ik moet het weten!!!

    (H)(flower)(H)(flower)(H)
    (Y)(yeah)(Y)(yeah)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen