Foto bij chapter 28: Remember  what happened at slopoke well

Ze zijn weer terug in Hoenn en gaan weer op pad!Wat komt er op hun weg?
O ja,ik heb een vraagje voor jullie:
Willen jullie dat ik de titels in het nederlands doe of zoals nu in het engels?

Er was al een halve dag geweest op de boot richting Hoenn.De terug reis zou twee dagen duren want de boot ging in een andere haven nog mensen afzetten.Yassup was gaan lunchen samen met de pokemon,Treyson wilde echter niet.Bijna iedereen was in de lunch zaal.Treyson was als enigste op het achter dek.Hij had zijn hooft in zijn handen en zijn ellebogen leunden op de rand.Treyson keek naar de zee.Hij voelde zich niet lekker.Hij moest de hele tijd denken aan Nakusa.Treyson vond hem niet aardig,beter nog Treyson haatte hem.Maar verdiende hij het om te sterven?Er was geen bericht geweest van overleefende in de slopoke well.
Treyson sloeg van frustratie op de reling.Niemand verdiende dat!
'Verdomme!' Riep Treyson.Hij was woedend op zichzelf.Waarom was hij zo egoïstisch geweest en was hij niet gaan zoeken voor mensen in de grot?
Treyson kon zichzelf niet uitstaan.Hij was niet het type dat mensen zomaar liet sterven,ookal waren ze nog zo slecht.En de ouders?Waren die nu op zijn begravenis?Opeens voelde Treyson iets op zich klimmen.Sandshrew klom op Treyson's schouder en likte zijn wang.Geen tel later zat Treecko op de reling.Taillow kwam aanvliegen en lande op de andere schouder van Treyson.Treyson keek verbaast naar ze.
'Ze willen niet dat je in de put zit,net als ik.' Zei een stem achter Treyson.Treyson draaide zich om en zag Yassup staan.
'Yassup...' Bracht Treyson uit.Een traan liep over Treyons's wang.
'Het spijt me jongens.' Snikte Treyson,snel veegde hij de tranen weg.
'Je hoeft niet te vertellen wat er gebeurt is als je het niet wilt maar het is rot als je zo depressief bent.' Zei Yassup. 'Je pokemon voelen het ook.Hoe kunnen we je opvrolijken?' Vroeg Yassup.Treyson keek van Yassup naar Sandshrew,Treecko en Taillow.Hij aaide ze over hun kop.Treyson begon te glimlachen.
'Is al gebeurt.' Zei Treyson.Yassup moest toen ook lachen.

Kort hooftstukje maar ik wist even niets mee:$ Volgende hooftstuk zijn ze weer in Hoenn en gaat hun reis verder(cool)

Sometimes it's hard to know
Which way you're supposed to go
But deep inside you know you're strong
If you follow your heart you can't be wrong

Stand Up!
For what is right
Be brave!
Get ready to fight
Hold On!
We're friends for life

And if we come, together as one
Complete the quest we've begun
We will win the battle

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    ook a had niemand haar ge zien toch zat ze op het dek ze wachtte op iemant ahh daar ben je Tsunami en ze knuffelde de samurott .zin om te varen ? Tsunami knikte!
    Kom en ze sprong lenig door een raam naar binnen

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Mooi gedicht(Y)

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Coool:D
    snel verder=D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen