Foto bij chapter 29: Another egg!

Op het plaatje zien jullie de jongen.Hij is egoïstisch en wil de speciaalste en sterkste pokemon hebben ookal moet hij daarvoor stelen.

Yassup en Treyson liepen terug naar hun kamer op de boot.Treyson deed de deur open en keek naarbinnen.Zijn ogen werden groot.
'Het ei is van kleur verandert!' Riep Treyson.Yassup rende naar binnen.
'Dat kan niet.Eieren kunnen niet van kleur veranderen.' Zei Yassup verwardt.
'Maar hoe kan dit dan?' Vroeg Treyson en keek naar het ei.
'Misschien is hij verwisselt.' Zei Yassup en liep naar de deur.
'Daar!' Zei Yassup en rende door de gang.Een jongen met zwart haar had het ei vast.Hij kreeg in de gaten dat Yassup hem had en gezien en zette het op een rennen
'Blijf staan!' Riep Yassup maar de jongen rende door.Yassup maakte een sprintje en haalde hem in.Yassup greep hem vast bij zijn capouchon.
'Laat me los!Je heb tniet het recht me aanteraken!' Riep de jongen.
'Dat ei is niet van jouw.Geef maar terug.' Zei Yassup.
'Dacht het niet.' Zei de jongen en maakte zich los.
'Lotad,kom eruit.' Riep de jongen en rende weg.Een lotad stond voor Yassup. 'Anorith,je het alleen toch wel af?' Vroeg Yassup en gooide zijn pokebal.Anorith knikte en Yassup rende verder.Treyson was nu ook aankomen rennen.
'Hey,geef mijn ei terug!' Riep Treyson.Ze renden een hoek om.
Het was een doodlopende gang en de jongen stond tegen de muur.
'Nu kan je geen kant op,geef mijn ei en we doen je niets.' Zei Treyson.
'Torchic vecht voor me!' Zei de jongen en een torchic kwam te voorschijn.
'Sandshrew doe rollout!' Zei Treyson en Sandshrew rolde op Tochic af.
'Ember,Torchic!' Riep de jongen.De vonken kaatste van Sandshrew af en Sandhrew raakte Torchic hard.
'Snel doe je peck.' Zei de jongen.Sandshrew bleef gewoon staan.De peck deed hem helemaal niets.
'Maakt het maar af Sanshrew.'Zei Treyson grijnsend.Sandshrew's klauwen werden van metaal en sloegen Torchic.Torchic bleef liggen.
'Kom terug.' Gromde de jongen.
'Maak het nou niet zo moeilijk en geef het ei.' Zei Yassup geïriteerd.
'Het ei is van mij!De pokemon die erin zit wil ik.' Zei de jongen.
'Weet je dan al welke pokemon het is?' Vroeg Treyson verbaast.
'Nee,maar in de eieren van het festival zitten altijd moeilijk te vangen pokemon.Daarom wil ik hem hebben en krijg jij hem niet!.' Legde de jongen uit.
'Ik ben het zat.Sandshrew doe je rollout!' Riep Treyson.Sandshrew deed zijn rollout tegen de schouder van de jongen.Hij liet het ei vallen dat uit het raam viel.Yassup bedacht zich geen moment en trok zijn vest uit en sprong eracht aan.
'YASSUP!' Riep Treyson.Het duurde lang en Yassup was nog niet boven.
Treyson werd ongerust.Opeens zag hij de pokebal van Totodile liggne op de grond.Yassup had hem vast laten vallen.
'Totodile ga Yassup helpen!' Riep Treyson en gooide de pokebal.Yassup kwam weer boven water met het ei in zijn armen.
'Ik heb hem.' Riep hij grijnsend naar boven.
Treyson had al snel een touw gevonden op de boot en gooide het naar Yassup.Yassup klom lachend omhoog. 'Net als de eerste keer.' Zei hij.
Treyson knikte lachend.Yassup ston d weer in de gang toen opeens het ei licht begon te geven.De jongen gritste het uit Yassup's handen.
'Hij komt uit.' Zei de jongen grijnsend.Het duurde niet lang voordat het licht nog feller werd.Het kreeg vorm.Het licht werd minder en een rood witte vogel zat in de jongen zijn handen.
'Deli?' Zei de vogel verward.Delibird beet in de jongen zijn neus en sprong naar het raam.Hij keek even om naar Yassup en Treyson.
'Deli,delibird.' Zei Delibird met lachende ogen en hij vloog uit het raam.
'Kijk wat jullie gedaan hebben!' Riep de jongen.Yassup en Treyson keken weg van Delibird naar de jongen.
'Hij beet jou in je neus.Hij vond je gewoon niet aardig.Ik denk dat deze Delibird liever in de natuur is.' Zei Yassup.De jongen draaide zich grommend om en liep weg.De jongen was net de hoek om of er kwam een gil.
'Lotad?!Stomme Charmander!' Hoorde Treyson en Yassup de jongen gillen.
'Auw!Bijt me niet!Oké,je bent niet stom!Maar hou op!' Ging het verder.
Yassup en Treyson lachen dubbel van het lachen.

Niet zo heel goed hooftstuk (al zeg ik het zelf)maar Treyson heeft dus nu een ander ei.

Reageer (2)

  • KuroTenshi

    wahahahahahahahahaha

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Whaha, die jongen is een idiootxD
    snel verder!xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen