JEAH

EINDELIJKNUMMER 40!

joepie!!!!
VEEL PLEZIER!!!


xxes(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Rawsh

    zaliiiiiig !!!
    liebe liebe kiro !! <33


    Xx Joke (H)

    1 decennium geleden
  • xXStarsssXx

    “SPIN!!!!!” gil ik en ik wijs angstig naar de tv. Daar boven op de tv zit een vieze vuile dikke zwarte harige SPIN! Gillend spring ik op en ren zo snel als ik kan naar de keuken. Daar plof ik midden in de keuken op de grond en staar naar de woonkamer waar Shin me verbaast nakijkt. Vallerie keek geschrokken naar de plaats die ik aangewezen had en begint nu ook te gillen. Ze springt achter de bank en Luminor staat op. “Waar?” vraag hij en Vallerie wijst nu ook maar de tv. Luminor begint dan te lachen en zegt: “Zijn jullie bang voor dat kleine spinnetje?” Vallerie komt met haar hoofd boven de bank uit en ik zie dat Luminor een zakdoekje pakt en de spin doodmaakt. Hij loopt met het zakdoekje, met de geplette spin erin, naar de keuken. Hij loopt lachend richting mij en ik schuifel aan de kant. “Whahaa!!” gil ik en ik spurt naar de woonkamer Ik spring bij Shin op schoot die me verbaast aankijkt. “Waar heb jij opeens last van??” vraagt hij lachend. “SPINNEN!! IK HAAT ZE!” gil ik en Shin grinnikt. “Shin laat je vriendinnetje alsjeblieft ophouden met gillen. Ik word er gek van!” zegt Luminor lachend en ik kijk hem beledigd aan. “Dankje!” zeg ik sarcastisch en Luminor grijnst. “Star?” vraagt Shin en ik kijk hem vragend aan. “Shin?” vraag ik en kijk hem dan met puppyoogjes aan. Shin glimlacht breed en zegt: “Wil je alsjeblieft wat rustiger doen? Ome Luminor heeft er last van.” “WHAHA!” gier ik en ik val bijna weer op de grond. Shin is alleen zo slim en houd me tegen nog voordat ik echt op de grond lig. “Ome Luminor!” gier ik en ik hoor Shin grinniken. Vallerie houd het ook niet in en lacht ook. Luminor kijkt mij en Shin dom aan maar zegt niks.



    whaha té hip xD lach me echt dood hierxd

    ome luminorxD

    Wwhaha snel weiter meine schatze(H)


    Xx Star(H)(K)

    1 decennium geleden
  • SweetAngel09

    whahaha *strijk*
    xD

    verder!!!:P
    x

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    _Pfoee Jaa Hoor Yu en Ik gaan Weer na Boven Gheghe :D:D

    Paahaa Jouwn Quizen zijn te komisch :D:D

    Snel weiter :D
    xxCaroo(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen