Reactie? Kudo? Abo?(A)

De bel ging weer, we hadden 2 uur economie samen met de klas van ryan en chaz.

Toen we de lokaal in gingen kwam de leraar ik moest mezelf weer voorstellen en blablabla…De leraar wou beginnen met de les totdat hij de klas in keek ‘Justin Drew Bieber!’ riep hij. Bieber keek op ‘Ja meneer?’ ‘Wat heb ik gezegd over het feit dat je bij chaz en ryan zit’ ‘Ehm..u zei vorige keer dat ik niet meer bij ryan mocht zitten en nu zit ik naast chaz’ ‘Oeehh…’ riep de klas. ‘Geen discussie meneer Bieber je gaat daar nu onmiddellijk weg of je kunt gelijk door naar de directeur!’ riep de leraar streng. Zuchtend pakte justin zijn tas weer in, ‘ waar kan ik zitten?’ de leraar keek rond en stopte bij mij ‘oh nee he laat hem niet bij mij zitten a.u.b’ dacht ik bij mezelf ‘Ehm..Ashley ga jij maar bij chaz zitten dan gaat bieber bij selena zitten’ zei hij uiteindelijk. ‘Shit!’ dacht ik ‘En bieber daar blijf je voor de komende weken zitten, ik ga je niet nog een keer waarschuwen begrepen?’ ‘Jaaa’ zei justin niet geïnteresseerd ‘Ja wat?’ zei de leraar waarschuwend ‘Ja meneer’ riep justin ‘Zo mag ik het horen’ En toen begon de les, justin was heel de tijd bezig met zijn telefoon, ik snap niet dat de leraar dat niet ziet, of mogen hun gewoon hun telefoon laten zien, op mijn oude school werd ie afgepakt als ze ‘m zagen.’Ben je niet bang dat hij je telefoon afpakt?’ zei ik zachtjes tegen bieber, hij keek op ‘nee hoor, bij ons mag dat gewoon’ toen keek hij weer terug ‘oh..’ Toen was het weer stil. Na een tijdje begon hij te praten ‘Hoelang ben je hier al in Atlanta?’ ‘Ehm…Een weekje’ ‘Oh..vind je het al leuk?’ ‘Nahh..ik heb nog niet veel gezien, we hebben deze week alleen aan ons huis zitten werken’ ‘Oke dan’ Justin bleef me aanstaren ik werd er gewoon zenuwachtig van ‘Is er wat?, zit er wat op m’n gezicht?’ hij ontwaakte uit zijn trans ‘oh, uh nee hoor niks aan de hand’ ‘okeee’ fluisterde ik zacht maar hoorbaar.

Reageer (4)

  • Smexy

    Cool Go On!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    niet zeuren ze is de beste van de klas in engels hoor:@

    1 decennium geleden
  • Gubleraholic

    trans = trance* toch? Het is englishh..

    1 decennium geleden
  • XxSennaxX

    coellieejoelliee
    ga snel verder he!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen