Foto bij 001

there is not such a thing as to let go,
or to start a life again.

people, things, thoughts, they will always remain in your head,
untill your brains can't have them anymore,
and you'll forget

'Goedemorgen Nederland, het is zeven uur, hier is het nieuws van vandaag!' ik hoorde de drie welbekende bliepjes van het nieuws, -kort,kort,lang, misschien een geheime morse-code?- en zapte weg naar TMF. daar was ten minste muziek op tv, Rude Boy van Rihanna vulde de kamer, ik had zin om te dansen. helaas, koffers en dozen vulden mijn kamer, er was geen ruimte voor. ik stond op van de bank en deed mijn joggingbroek en t-shirt, die vannacht als pyama hadden gediend, uit, en wisselde het in voor een witte jurk die ik gisteren had gekocht met Bo, een vriendin die ik al sinds mijn vierde kende. we hadden samen nog een dagje gezellig gewinkeld in Rotterdam, waar we beide dichtbij woonden, een kwartiertje rijden met de auto. ik borstelde mijn haar, de krullen vielen dit keer gelukkig best mooi, ik was tevreden. ik keek in de spiegel en zag een taylor Swift-achtig meisje staan, een schattig wit jurkje, felle groene ogen, krullend rood-blond haar. ik was voor deze keer tevreden en liep naar beneden om te gaan ontbijten. vandaag was het zo ver, vandaag gingen we toch echt weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen