Foto bij chapter 31:Rea Matori

Ik heb van Rea niet zo een plaatje als van Treyson,Makoto en Yassup.Dus moeten jullie het maar doen met dit plaatje;)

In het pokemoncenter in Rustboro city
De drie zaten aan een tafeltje te kletsen.
'Wat doen jullie eigenlik in Rustboro city?' Vroeg Rea.
'Wij gaan langs de gyms,vandaag gaan we langs de gym hier.' Zei Treyson trots.Na een tijdje viel er een stilte.
'Ik eh wil vertellen waarom ik team rocket aanviel.' Zei Rea.Treyson en Yassup knikte.
'Mijn ouders wisten veel van de activiteiten van team rocket.Ze wisten zelfs van het topgeheim waar ze nu mee bezig zijn.Team rocket wilde dat niemand er vanaf wist.De man in het bos moest mijn ouders hun mond snoeren.Maar het liep uit de hand en er ntstond een explosie.Hij was de enigste overleefende.' Vertelde Rea.Zuster Joy kwam aanlopen met een brandcare.Mudkip sprong in de armen van Rea.
'Voel je je weer beter,Makuba?' Vroeg Rea lachend.Mudkip likte haar wang.
'Zullen wij naar de gym gaan?' Vroeg Yassup.Treyson stond op.
'Is goed.' Zei Treyson en keek naar Rea.Hij moest even blosen.Ze was best m...Treyson kon zijn gedachte niet afmaken.
'Mag eh ik mee?' Vroeg Rea.
'Tuurlijk,gezellig.' Zei Yassup.Ze waren al snel bij de gym.
'Ik ben Roxanne de gym leider.Wie vecht er als eerst?' Zei Roxanne.
'Ik was vorige keer als eerst dus nu is het Yassup's beurt.' Zei Treyson.Yassup grijnsde.
'Dit wordt een makkie.' Zei hij.
'Geodude kom eruit.' Zei Roxanne.
'Totodile doe je best.' Zei Yassup.Totodile had er erg zin in.
'Geodude doe rock throw!' Riep Roxanne.
'Water gun,Totodile.' Zei Yassup.Totodile deed water gun tegen de stenen,die kaatste terug en vlogen tegen Geodude aan.
'Doe snel je tackle,Geodude.' Zei Roxanne.Geodude ging op Totodile af.
'Wacht en...Ice fang!' Riep Yassup.Totodile beet Geodude keihard met zijn ijstanden.Op de pokewatch zag Yassup dat Geodude al bijna aan zijn einde was.Yassup lachte.
'Oké Totodile maak het af.Gebruik water gun' Zei Yassup.
'Geodude ontwijk!' Riep Roxanne.Geodude kon het maar net ontwijken.
'Nu heb ik je.Totodile doe Slash.' Zei Yassup.Geodude had de water gun onweken net als Yassup wilde zodat hij nu makkelijk met slash geraakt kon worden.Geodude viel uitgeschakeld op de grond.
'Geodude kom terug.' Zei Roxanne.Ze keek verbluft.
'Zo snel ben ik nog nooit verslagen.Je verdient de badge.' Zei ze en gaf de badge aan Yassup.Treyson's gevecht begon daarna.
Treyson twijfelde even welke pokemon hij zou gebruiken.Treecko had hij al de vorige gym gebruikt maar nu was hij wel de beste keus.Zucht
Treyson begon te glimlachen.
'Treecko het is weer jouw beurt.' Zei Treyson.
'Nosepass ik kies jouw.' Zei Roxanne.
Treyson richtte zijn pokewatch.
Nosepass
Nosepass is een Kompas Pokémon. De neus van Nosepass functioneert als een elektromagneet die de locatie determineert door rond te bewegen. Zijn neus kan het noorden aanwijzen, net als een kompas. Reizigers gebruiken Nosepass om de weg te vragen.

'Magnitude,Nosepass.' Zei Roxanne
'Spring van de grond.' Zei Treyson.Treecko srpong hoog en kon het plafond vast pakken.
'Doe kogelzaad,Treecko.' Zei Treyson.
'Snel gebruik harden.' Riep Roxanne.De kogelzaad kaatste van Nosepaas af en het beschadige hem helemaal niet.
'Vlug gebruik pound.' Zei Treyson.Treecko liet zich van het plafond afvallen richting Nossepass.
'Doe je stone edge,Nosepass.' Zei Roxanne.Treecko kan niet ontwijken als hij in de lucht zweeft.
'Quick attack!' Riep Treyson.Het was net optijd.Treecko ontweek de stenen met quick attack.Treecko was door de stenen massa heen.
'Doe nu brick break.' Zei Treyson.
'Snel doe harden.' Riep Roxanne.Het was ne toptijd en Treecko's aanval had geen zin.Roxanne grijnsde.
'Discharge,Nosepass.' Zei ze.Treecko werd geraakt en vloog door de zaal.Hij viel op de grond en kon even niet op staan.
'Maak het af met zap cannon.' Zei Roxanne.
'Nee!' Riep Treyson.Dat was de krachtigste aanval van Nosepass.
De aanval raakte Treecko.Iedereen keek gespannen.Kon Treecko dit overleven?

Spannend? O ja,omdat niemand heeft gereageert op mijn vraag van de titels maak ik ze gewoon Nederlands.

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    er kwam een meisje uit het raam gesrongen ze bleef zich vast houden en haar chikorida deed protect om treeco heen
    kom chika en wat vind je op al mijn oplossingen

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Ik denk dat Treecko er geweest is, of hij evolueerd ofzo. En dan wint ie.

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    ik had hem al gelezen maar vergeten om te reagerenxD
    Leuk hoofdstuk:D
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen