4 keer gelezen en maar 1 reactie...da kan toch nie?? (N)

Eindelijk ging de bel en hadden we grote pauze. ‘Selena zullen we een broodje halen?’ vroeg Ashley toen we op de gang liepen ‘Uhm...ja is goed waar?’ ‘Om de hoek is er een broodjeszaak, ze hebben echt heerlijke broodjes!’ ‘Haha oke dan maar’ Ik stopte eerst de boeken die ik niet meer nodig had in m’n kluisje en liep toen met Ashley naar de broodjeszaak. Toen we daar aankwamen was het echt pokkedruk, we zullen hier minstens nog 10 minuten moeten wachten voordat we aan de beurt waren. ‘Hey dat zijn de jongens!’ riep Ashley, terwijl ze uitbundig zwaaide naar chaz en ryan, justin was weer eens bezig met zijn telefoon, wat heeft die jongen toch met z’n blackberry oeff... De jongens wenkte naar ons dat we moesten komen. Ik zag bepaalde meiden jaloers kijken omdat wij geroepen werden door de jongens en hun niet. Nadat we eindelijk ons eten hadden, gingen we buiten op het terrasje zitten. De rest van de schooldag verliep rustig, nadat de schoolbel was gegaan reed ik weer naar huis. ‘Heey lieverd’ zeiden mijn ouders ‘Hoi’ zei ik nors. Ik was nog steeds boos op mijn ouders ik kan er gewoon niks aan doen. Na het avondeten ging ik vroeg slapen, morgen weer een nieuwe schooldag.

Reageer (3)

  • Smexy

    Go on!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    owkee hier is je reactie
    verder haha laat maar ja

    1 decennium geleden
  • JANNEx

    verder;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen