NEGENTIEN!:D:D:D:D:D:D

ik ben nog hyper, en ik ben misselijk van de pannekoeken-.-'

maar veel plezier!:D:D:D

Bye ByE!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Hopefulness

    WOOT!!!
    Aardbei!!
    OMGOSH NEXTIES!!!
    Kzie me al staan met een rood hoofd :$O_O:$
    mwhaah!
    G-E-W-E-L-D-I-G!
    AUB snel verder!! :D:D
    *smeekt*xD Mwahaha!
    Xx Mel!!!

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    oeh Shinya en ik zijn een beetj everlegen (A)

    Snel weiter or :D!

    xx Caroo:D(H)

    1 decennium geleden
  • Psychokitty

    Superweiter :3

    1 decennium geleden
  • Sjenkie

    komt er vandaag nog een? pleaseeeeeeeee? *puppy oogjes*
    xx

    1 decennium geleden
  • SeaJinx3

    verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verderverder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verderverder verder verder verder verder verder verder verder verder veverder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verderrder verderverder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verderverder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en wel nu meteen !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen