De volgende ochtend werd ik weer wakker om 7 uur kleedde me weer om en reed naar school. Ik liep net de school in totdat ik mijn naam keihard door de gang hoorde ‘Selena!!’ ik zag Ashley al op me afkomen rennen, haha ashley is gek maar ze was ook een schat van een meid. ‘Heey’ zei ze toen ze bij me aangekomen was en me een kus op de wang gaf ‘Heey meid’ groette ik haar terug. We liepen samen door naar de kluisjes niet lang daarna ging de schoolbel weer. De gangen liepen weer vol met leerlingen , wat een drukte zeg! De rest van de dag verliep goed…Na schooltijd ging ik naar mijn dansles, ik ben altijd al gek geweest op dansen, toen ik in Canada woonde zat ik er ook op, ik ben sinds kort erachter gekomen dat de McKinley Highschool ook danslessen geeft na schooltijd 3 keer per week. Dus daar ging ik heen. Na mijn dansles ging ik weer naar huis.’Hey lieverd, hoe was school?’ zei mijn moeder opgewekt ‘Ehmm…Leuk hoor’ ‘Heb je al nieuwe vrienden gemaakt?’ ‘Jep’ ‘Mooi!, ik zei toch dat het goed zou komen!’ ‘Jajaja mam!’ Voordat ik de trap opliep zei mijn moeder nog ‘Ojah, er is een brief gegooid door de brievenbus voor jou’ ‘Ojah? Van wie?’ ‘Ik zou het niet weten er staat anoniem, en ik heb de brief niet geopend’ ‘Oh..waar ligt ie?’ ‘Ehm..in de woonkamer’ ‘Okej’ Mijn moeder ging weer naar de keuken en ik naar de woonkamer, ik zag de brief liggen op de kast en pakte ‘m ik keek naar de adres, maar die kwam me niet bekend voor, het is wel van hier uit Atlanta hmm…van wie zal ie zijn?. Ik liep met de brief en mijn tas naar mijn kamer, ik plofte in mijn zitzak en opende de brief...

Reageer (1)

  • Smexy

    Oee is de brief van Justin??

    Go On!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen