Foto bij 10

Justin Bieber is HOT!! :$

Justin bieber pov

Ik heb al zoveel aanmeldingen deze week gehad voor dansers, maar er zat nog steeds niet de ‘perfecte’ danseres bij. Ik heb gehoord dat er hier op deze school danslessen werden gegeven na schooltijd – ik zit hier al een jaar, en ik kom er nu pas achter – dus ging ik daar kijken. Ik ging helemaal achterin zitten zodat ik niet zou opvallen, de danseressen stonden allemaal met de rug naar me toe, de muziek begon en ze begonnen te dansen. Het was een soort show, eerst begonnen ze en toen kwam er een meisje bij en begon ze alleen te dansen terwijl de rest om haar heen danste, Wow! Dit was echt te goed, wie is dat? Toen de muziek stopte wou ik eigenlijk keihard klappen, maar ze mochten niet weten dat ik hier zat dus deed ik het maar heeeel zachtjes. ‘Oke, Selena je was geweldig!. Neem allemaal maar 5 minuten pauze!’ hoorde ik een vrouwenstem roepen. SELENA!! Was dat dé Selena Sheer! O my god, zij is echt goed! Ik MOET haar in mijn clipje hebben, dit gaat een hele lastige klus voor me worden, aangezien zij de enige was die juist niet in mijn clipje wou dansen, najah.. proberen kan altijd hé!. Ik ging op de gang staan en wachtte haar op, ik zag haar al komen lopen, Selena is een hele leuke meid, in het begin deed ik erg arrogant en daar heb ik best wel spijt van…

Reageer (2)

  • Smexy

    Ze moet het doen...

    Go On!! (flower)

    1 decennium geleden
  • XxSennaxX

    Selena!!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen