Foto bij chapter 31: Treecko gaat ver!

Als jullie het plaatje zien raden jullie vast al wat er gaat gebeuren.
Heeft iemand al het ei kunnen raden?

Stof van het veld vloog in de ronte.Iedereen hield zijn adem in.Opeens begon Treyson's pokewatch te trillen.Treyson hoefte er niet op te kijken om te weten wat er gebeurde.Licht verscheen.Stof daalde en het werd nog duidelijker wat er gebeurde.Treecko veranderde van vorm.Hij werd groter en kreeg bladeren aan zijn arm.
'Hij is geëvenlueerd.' Zei Yassup verbaast en richte zijn pokewatch.
Treecko is geëvenluurd naar Grovyle
Grovyle
Grovyle leeft diep in de bossen. De bladeren die uit zijn lichaam groeien kan hij gebruiken om zichzelf in het bos te camoufleren. Hij is een meester in het beklimmen van bomen in de jungle. Hij kan gemakkelijk van de ene naar de andere boom springen. In het bos is geen enkele andere Pokémon, hoe snel hij ook is, in staat om een vluchtende Grovyle te vangen.
Mega drain
Leaf storm
Fury cutter
quick attack
Kogelzaad

'We gaan ervoor Grovyle!Doe mega drain!' Riep Treyson.De energie van Nosepass werd gestolen en Grovyle's hp werd meer.
'Zap cannon,Nosepass.' Zei Roxanne.
'Doe je Quick attack.' Zei Treyson.Nosepass was nog aanstalte aan het maken terwijl Grovyle al bij hem was.
'Zo snel.' Zei Rea verbaast.Nosepass werd geraakt ookal maakte het niet veel schade.
'Gebruik leaf storm,Grovyle.' Riep Treyson.Een tornado van bladeren raasde rond Nosepass.
'Snel harden!' Riep Roxanne.De leaf storm hield weer op.Ookal had Nosepass harden gedaan,daarvoor had leafstorm flinke schade toegebracht.
'Gebruik je Stone edge.' Zei Roxanne.
'Maak het af met fury cutter!' Riep Treyson.De bladeren aan Grovyle's armen werden lichtgroen en langer.Grovyle rende vliegensvlug op Nosepass af en raakte hem.Nosepass viel op de grond en kon niet meer vechten.Roxanne keek verbaast.
'Nosepass kom terug.' Zei ze en liep naar Treyson toe.
'Je hebt de badge verdient.Alstjeblieft.' Zei ze en gaf de badge.Yassup eRea kwamen naar Treyson gelopen.
'Cool dat Treecko is geëvenlueerd.' Zei Yassup.
'Echt wel.' Zei Treyson trots.
'Waarom ben jij hier,Rea?We hebben toch al gevochten.' Vroeg Roxanne aan Rea.Treyson en Yassup draaide zich om.
'Hé?' Bracht Yassup uit.
'Ik vecht ook voor badges.' Legde Rea trots uit aan Yassup en Treyson.
'Dit zijn Yassup en Treyson.Ik kwam ze onderweg tegen.' Vertelde Rea aan Roxanne.Ze knikte.De drie liepen weer uit de gym.Buiten stonden ze stil.
'Dus eeeh wil je misschien...' Bracht Treyson blosend uit.
'Hm?' Zei Rea.Er was geen touw aan vast te knopen wat Treyson aan het stotteren was.Yassup grijnsde.
'Hij vraagt of je met ons verder mee reist.We gaan toch dezelfde kant op' Legde Yassup aan Rea uit.Rea moest glimlachen.
'Leuk.' Zei ze en zo liepen de drie verder naar de volgende stad via route 116.
'Hoe kom je eigenlijk aan dat ei?' Vroeg Rea aan Treyson.
'Er was een festival in Jotho en Yassup en ik waren erheen.Er was ook een toernooi.Daar heb ik een ei als prijs gekregen.Op de terug reis op de boot stal een jongen mijn ei en legde er een andere voor in de plaats.Mijn ei kwam ook uit,er zat een Delibird in die wegvloog van de boot.Nu heb ik dit ei dat je jongen had achtergelaten.' Vertelde Treyson.
'Ik ben benieuwt wat erin zit.' Zei Rea.Na een tijdje stonden ze voor een grot.
'Zullen we?' Vroeg Yassup.Rea en Treyson knikte.Met zijn drieën liepen ze naar binnen.

Ik was vorige keer vergeten het te vragen dus doe ik het nu:Hoe vinden jullie Rea?
Ik vind haar echt cool.Omdat ze nog in het verhaal nog niet zo heel duidelijk is leg ik haar uit:Fanatiek,houd van pokemon,moet soms ook blosen in de buurt van Treyson,houd van pokemongevechten en van Makuba haar mudkip.

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    een Trainer zag haar tewijl ze zo lenig over de ..... klawterde
    agghh dit deurt te lang hoor zei ze en een legendaarische unova pokemon kwam uit haar pokebal en ze sprong er op

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Hahaha geëvenlueerd... Maar ik had het wel goed, hij is geëvolueerd

    En hij heeft 5 aanvallen, dat kan volgens mij niet xD

    Maak niet uit, goeie story(Y)

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Treyson is op Rea :D En ik denk dat in het ei van Teyson... Goh... Een... Pichu? :P

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Echt zo Cool:D
    congrats met de badge TreysonxD
    snel verder^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen