Foto bij 11

Reactiee?? Kudo? Abo?? (baby)

Back to Selena
Na het dansen liep ik weer door de gang naar buiten ‘waar zijn die stomme sleutels nou!’ Omdat ik zo druk was met het zoeken naar mijn autosleutels had ik niet door dat er iemand anders aan kwam lopen en het gevolg daarvan was – natuurlijk- dat ik tegen de persoon aanbotste, ik had geluk dat ik niet omviel ‘Ehm..sorry ik lette…’ toen ik zag wie het was stopte ik gelijk, het was meneer bieber, ik kom hem vandaag ook overal tegen he! ‘Hmm..nou ik er toch over nadenk, neem ik m’n woorden terug’‘Niet arrogant doen he, kleintje’ zei hij terwijl hij grijnsde. ‘Heb ik je pijn gedaan?’ ‘ehmm..nee, en ik ben geen kleintje, jij bent gewoon groot!’ ‘Echt wel, je moet zelfs omhoog kijken om me aan te kunnen kijken’ ‘Aggh…’ Ik wou weer doorlopen maar werd door hem tegen gehouden ‘Wacht!, ik ben hier niet voor niets’ ‘jah? En dat moet mij wat boeien?’ hij grijnsde – het viel me de laatste tijd op, dat hij een enorme schattige glimlach heeft :$- ‘Ik heb je net zien dansen, en je was geweldig!’ ‘Ja duss…? Wat is je punt? En by the way je mag niet eens kijken, het is een besloten training’ ‘Als je een danseres zoekt mag dat wel hoor’ ‘jaja whatever, zeg snel, ik moet weg’ Nou..ik wou vragen of je ehm..’ ‘Of ik wat?’ ‘ Ik weet dat je eerder al nee hebt gezegd, maar wil je alsjeblieeeffftt in mijn clipje dansen?’ ‘Nee bieber, ik heb al nee gezegd’ ‘Alsjeblieft! Ik ben al een week bezig met zoeken en ik heb nog steeds niemand gevonden en jij bent gewoon perfect voor mijn clip, je kan dansen je hebt de looks’ zei hij terwijl zijn hoofd een beetje rood werd. ‘nee bieber ik dans echt niet in je clip’ zei ik terwijl ik weg liep ‘Selena please!’ hoorde ik hem nog achter me roepen. ’’wat denkt die jongen toch eerst arrogant doen en me irriteren en van alles, en dan komt ie daar met z’n clipje’’ oefff…

Reageer (2)

  • Smexy

    Kom op Selena je moet het doen..

    Je vindt dansen toch leuk.. Doe het voor jezelf en niet voor Justin..

    Go On!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    verder ookal heb je dat al gedaanxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen