Foto bij 12

USHEERRR(lol)

Ondertussen waren Ashley en ik in de tuin aan het zonnen/zwemmen bij mij thuis. We waren gezellig aan het praten totdat de deurbel ging. ‘Ik ga wel!’ hoorde ik Tyler roepen. We praatten verder, totdat Tyler gillend de tuin in kwam rennen, uit schrik stond ik op vanuit mijn stoel ‘Tyler, wat is er?!’ ‘Je raad nooit wie hier is?!’zei hij buiten adem ‘Wie?!’ ‘Usher!’ ‘Kom op Tyler, dit is geen moment voor grapjes wie is daar?’ ‘Ik ben serieus Selena Usher is hier met justin bieber!’ Ik keek hem ongeloofwaardig aan, ik geloofde er niks van waarom zou usher hier in godsnaam zijn in mijn huis?
Totdat ik 2 personen de tuin in zag lopen, Mijn mond viel letterlijk open toen ik Usher aan zag komen lopen. O MY GOD!!! Usher is hier in mijn tuin!!!!!!!! Toen hij bij me aan kwam stak hij zijn hand uit ‘Hi ik ben Usher, maar ik denk dat dat al duidelijk was’ Ik keek hem nog steeds met open mond aan, niet lang daarna ontwaakte ik uit mijn trans en pakte ik bibberend zijn hand vast ‘H..hh..Heey…I..ik b..ben Selena’ ‘Dat weet ik, ik heb veel over je gehoord’ ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben zo’n grote fan van usher ik heb alle albums van hem en nu staat hij gewoon bij mij in de tuin!!’ Ashley stelde zich ook voor, ik snap niet waarom zij zo normaal kon doen tegenover zo’n grote beroemdheid, nog even en ik viel neer. Ik was weer erg onbeleefd ‘Ww..wil je wat drinken?’ vroeg ik hem ‘Ehm..doe maar wat water alsjeblieft’ Ashley kwam ondertussen al aanlopen met 2 extra stoelen voor hun, Tyler bleef van boven (balkon) meekijken. ‘Wil jij ook wat?’vroeg ik aan bieber ‘Doe ook maar water alsjeblieft’ zei hij terwijl hij me een knipoog gaf. Ik liep naar de keuken en pakte 2 flesjes water en 2 glazen, mijn hart ging zo erg tekeer , usher was hier gewoon, in mijn tuin! Ik liep weer terug en gaf hun het water. Nadat hij een slok had genomen begon hij weer met praten ‘Nou..Selena ik ben hier niet voor niets, ik heb gehoord dat je een hele goeie danseres bent, justin heeft je eerder al gevraagd of je mee wou doen maar toen heb je het afgewezen maar ik vraag het toch nog een keer, Zou jij alsjeblieft als hoofddanseres in hem clipje willen dansen?’ Oeef… wat moet ik nou doen..? Ik kan makkelijk nee zeggen tegen bieber maar nu usher het vraagt weet ik het nog niet… ‘Wat kan hij er voor doen zodat jij meedanst?’probeerde hij nog. ‘Ehmm… oke ik dans mee, maar op 1 voorwaarde’ ‘Zeg het maar, alles wat jij wilt’ ‘Ik wil dat justin stopt met dat getreiter en dat irriteren’ ‘Is dat alles?’ ‘Jep, dat is alles’ Usher keek justin aan ‘You think you can handle that jb?’ ‘hmm..’ hij dacht even na, Usher keek hem ongeloofwaardig aan ‘Moet jij daar nog over nadenken man! Tuurlijk doe je het!’ Justin toverde een glimlach op zijn gezicht en zei daarna ‘Oke, daar kan ik wel mee leven’ ‘ Oke dan, dus selena is dit een deal?’ vroeg usher ‘Jep we hebben een deal!’’yeah man!’ zeiden ze tegelijk. Hij gaf me een hand en een knuffel en jammer genoeg moest ik bieber ook een knuffel geven . ‘Oke selena, heb je morgen wat te doen?’ ‘Ehmm..nee niet dat ik weet’ ‘Kun je morgen dan naar de studio komen dan tekenen we een contract en hoor je gelijk wat er van je verwacht word oke?’ ‘Ja hoor, is goed. Waar ligt het studio precies?’ ‘Ik kom je anders wel halen, tenminste als je het niet erg vind?’ zei justin ‘Ja, justin weet wel waar het is hij komt er iedere week, kom je dan met hem mee?’ ‘Ehm…oke dan’ ‘Oke dan, tot morgen meid!’usher gaf me een knuffel en liep toen samen met bieber weg. Toen ik de voordeur dicht hoorde gaan begonnen ashley en ik samen te gillen ‘Omygod!!!!! Selena!!!! JE HEBT NET MET USHER GEPRAAT EN JE SPEELT IN JUSTIN’S CLIPJE!!!!!!’’ riep ze keihard. We begonnen beide weer hysterisch te gillen.
Die avond vertelde ik mijn ouders over de deal, ze vonden het eerst niet goed en geloofde het niet helemaal, maar toen hielp Tyler me en waren ze uiteindelijk toch blij voor me omdat ze wisten dat ik altijd al gek ben geweest op dansen. Net toen ik bijna in slaap viel hoorde ik mijn telefoon piepen, aahh nee he!! ‘Hey selena! Ik kom je morgen om 10 uur ochtend halen, zorg dat je klaar staat xx JB’ Ik las de bericht een aantal keren opnieuw en besloot niks terug te sturen. ‘Hoe komt hij eigenlijk aan mijn nummer? Eerst mijn adres en nu mijn nummer hmmm…’ Niet lang daarna viel ik eindelijk weer in slaap.




Is het nog een beetje leuk?
I have no reactions or abo's:(

Reageer (2)

  • Smexy

    Go on!! (flower)

    1 decennium geleden
  • logieskind

    Jaa het is heeel leuk, verdeeer <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen