Foto bij ~ 1 ~

Je kijkt om je heen en ziet dat het ochtend is, je ziet ook dat alle jongens en meisjes al uit bed zijn. Je stapt uit je bed en doet je shirt en broek aan, je doet je schoenen aan en rent naar beneden. Je ziet het eten al op tafel staan en merkt dat je net optijd bent, iedereen gaat zitten en begint met bidden. 'Amen' roept iedereen bijna tegelijk en je pakt meteen wat te eten, je eet het rustig naar binnen en doet heel sneaky een stuk brood onder je shirt. Als je klaar bent loop je naar buiten en ga je op een bankje in de zon zitten, je geniet rustig van de zon terwijl je je brood onder je shirt vandaan haalt. Je eet het rustig op en hoort wat mensen iets roepen, je klimt op het bankje en kijkt over de muur heen. Je kijkt even om en duwt het brood in je mond, klimt over de muur en land dan een beetje klunzig op je voeten. Je loopt erheen en ziet een heel groot scherm hangen waar Mecha's aan het vechten zijn met elkaar, het filmpje stopt en er komt een man naar voren lopen 'Mensen, Mensen, Iedereen kan meedoen!! Iedereen die een Mecha bezit kan meedoen met het toornooi van het jaar!! De sterkste zal overwinnen en met 10 duizend Cordier naar huis gaan!!' roept de man door de microfoon 'Als je geen Mecha hebt, dan kan je gewoon gratis komen kijken in het stadion!!' zegt de man nog en er rennen allemaal mensen naar voren. Je wordt aan de kant geduwd en valt op de grond, een vrouw komt naar je toe lopen en knielt naast je 'Gaat het?' vraagt ze, je knikt heftig en staat meteen op 'Ik ben niet zo slap hoor' zeg je trots en de vrouw lacht. Je zwaait haar gedag en rent weer naar het muurtje toe van het weeshuis, je klimt er klunzig overheen en 10 minuten laten ben je pas aan de andere kant van het muurtje, je valt op je kont en staat op. Je wrijft even over je kont heen en gaat dan weer op het bankje zitten, je ziet alle jongens en meisjes spelen maar wat hun doen vind je niet interesant. Je rent naar binnen en rent naar de kast toe, je pakt je tekenblok en een potlood en rent dan weer naar buiten. Je gaat weer op het bankje zitten en gaat verder met de Mecha die je probeert te tekeken, het gaat zoals gewoonlijk weer mis en je schuurt het blaadje eraf. Je merkt dat het je laatste blaadje is en tekent zo goed en zo kwaad mogelijk de Mecha, je kleurt hem in en ziet dan hoe die is gewoorden. Je beste tekening ooit vind jezelf en je loopt naar boven naar de kamers toe, je legt je tekenblok onder je kussen en rent naar beneden voor het avond eten. Als je je eten op hebt loop je naar buiten om naar de bloesem te kijken van de bomen in de achtertuin, als je in de achtertuin staat zie je dat de bloesem nu vollop in bloei is. Je kijkt lachend naar de bloesem en voelt de wind door je haar heen gaan, de bloesem waait ook mee met de wind en je pakt een blaadje uit de lucht. Je kijkt er lachend naar en stopt hem in je zak, je rent naar binnen en ziet dat het al bedtijd is. Je rent omhoog naar je bed en stopt het bloesem blaadje bij je tekening en doet je shirt en broek uit, je gaat in bed liggen en sluit je ogen.

Reageer (1)

  • KatRaven

    AAAAWHHHHHHH
    wat een schattig jongetje (A)A(A)(A)

    nu ik =D...
    tenzij jij nu verder wil, aangezien ik er nog niet in voor kom =D
    jij mag onze ontmoeting wel schrijven =D ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen