Foto bij 13

I need reactions and Abo's..??
Ik ga niet door tot ik 5 reacties heb van verschillende mensen

De volgende ochtend werd ik vroeg wakker, ik nam een douche en kleedde me weer om deed gewoon mijn dagelijkse rituelen en wachtte daarna op justin. Om 10 uur precies ging de bel, ik stond op, zei m’n ouders gedag en opende de deur. ‘Heey’ zei justin vrolijk ‘Hay’ zei ik iets minder vrolijk. Ik sloot de deur en liep met hem naar de auto ‘Je ziet er leuk uit’ zei hij weer ‘Dankje’ zei ik dit keer met een glimlach. We stapten in en reden weg. De rest van de rit waren we allebei stil totdat hij begon ‘Heb je d’r zin in?’’Jep’’Mag ik je wat vragen?’’Ligt eraan wat’ zei ik terwijl ik hem aankeek. Hij stopte voor een rood stoplicht ‘Doe je mee met de clip omdat je dat zelf wilt en leuk vind of omdat usher dat graag wou’ ik keek hem verbaasd aan, eigenlijk best wel goeie vraag! ‘Hmm…goeie vraag, eigenlijk doe ik het voor allebei, ik hou van dansen ik doe het al zo lang, maar ik doe het ook gewoon voor ehmm…’’jullie’’ hoezo?’ ‘Hmm..nee gewoon vraagje’ Hij was weer even stil en begon toen weer met praten ‘Nog 1 vraagje’ ik keek hem weer aan en gaf hem een gebaar dat hij kon vragen ‘ Waarom doe je altijd zo vijandig tegen me, tegen ryan en chaz doe je wel gewoon aardig en tegen mij niet’ we waren ondertussen al aangekomen en liepen nou richting het gebouw –wat enorm groot was!- Ik dacht even na over zijn vraag ‘Ehmm… nou..weet je nog de eerste dag toen ik op school kwam?’ ‘Jep’ ‘Ashley stelde me toen aan jullie voor, ryan en chaz deden gewoon aardig en normaal, alleen jij deed heel arrogant je was heel de tijd bezig met je telefoon je keek heel even op en gaf me een neppe glimlach en ging weer verder met je telefoon, en sindsdien vind ik je een irritante arrogante kwal’ zei ik hem. Hij stopte even met lopen dus bleef ik ook staan ‘Ik wou het toch met je goedmaken door wat te gaan drinken, maar jij was de gene die niet op kwam dagen…’ ‘Ja vind je het gek!, ik vond het niet eens leuk om bij je in de buurt te zijn laat staan nog om met jou aan 1 tafeltje zitten om te drinken!’ Oke, dit kwam er echt bot uit. Hij keek een beetje gekwetst ‘Uhh..Sorry, zo bedoelde ik het niet’ Hij keek even bedenkend voor zich ‘Het maakt niet uit, ik begrijp je wel, ik ben ook niet echt aardig geweest. Maar nu we bijna elke dag samen moeten zijn , wil ik het toch weer goedmaken, we kunnen niet altijd zo vijandig doen terwijl we in het clipje verliefd op elkaar zijn, dus bij deze, vrienden?’ zei hij twijfelend terwijl hij zijn hand uitstak. Ja of nee? Zal ik het doen??
Ik nam zijn hand aan ‘Oke, vrienden’ zei ik met een glimlach. Hij kreeg een enorme –schattige –grijns op zijn gezicht, hij gaf me een knuffel en samen liepen we het gebouw in. Aan de ene kant ben ik wel blij dat we het goed gemaakt hebben, want ik had ook geen zin om iedere keer weer vijandig te doen als ik zijn hoofd zag.
Die dag heb ik mijn contract getekend en heeft justin het nummer gezongen, en heb ik de andere van het clipje ontmoet.

Reageer (5)

  • TumblrBitch

    Je moet niet zo zeiken over die reacties!:@

    1 decennium geleden
  • Smexy

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    haha je bent toch door gegaan
    (lol)

    1 decennium geleden
  • JANNEx

    verder ;)(Y)

    1 decennium geleden
  • XxSennaxX

    Gaaaaa verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen