Foto bij ~ 2 ~

mech van de man!!

Je word wakker en rent naar beneden voor het ontbijd, zoals gewoonlijk stop je het brood onder je shirt en ren je naar buiten naar het bankje. Je ziet tot je schrik een Mecha het weeshuis terrein opkomen en er springt een man uit, hij loopt naar binnen en je rent naar de Mecha. Als je dr voor staat kijk je dr even naar en lach je als je merkt dat de man nog steeds weg is, je probeert omhoog te klimmen maar als je bijna boven bent voel je de Mecha langzaam omvallen. Je springt eraf en rent snel naar je bankje terug wanneer de Mecha op de grond ligt, je ziet de man naar buiten rennen en je doet net of je ligt te slapen. Je hoort de man vloeken en schreeuwen maar reageert er niet op, je hoort dat de Mecha weer overeind komt en dan de man er weer uitspringen. Hij loopt weer naar binnen en je zucht 'Phew... dat was op het nippertje' zeg je fluisterend tegen jezelf. Je kijkt weer even over het muurtje en ziet allemaal mensen bij het podium staan om zich nog in te schrijven, je laat je zuchtend weer zakken en staat op. Je loopt naar door de poort heen en loopt naar het plein toe, misschien kom je die aardige vrouw nog tegen. Je kijkt rond maar ziet nergens de vrouw, je zucht weer en gaat onder een boom zitten en haalt je schetsboek tevoorschijn. je kijkt naar de tekening en lacht bij de gedachten van dat dat jouw Mech zou zijn, je kijkt even op als er iemand in je zon gaat staan en ziet de vrouw staan 'Wat doe jij hier? hoor je niet op school te zitten?' vraagt ze, je schud nee 'Ik heb geen school, dat kan het weeshuis niet betalen' zeg je tegen dr en ze kijkt even op 'Ohh, naja dat kan he' zegt ze dan en lacht, je lacht terug en kijkt dan weer naar de tekening wanneer ze naast je komt zitten. 'Mooie tekening, hoe kom je daar zo op?' vraagt ze, je kijkt dr even aan en lacht 'Dat word later mijn Mecha' zeg je trots tegen dr en ze kijkt even naar je 'Dus je wilt een Mech fighter worden?' vraagt ze en je knikt hevig 'Alleen.. Ik ben te jong en te klunzig...' zeg je nu met een droevig gezicht. Ze pakt je hand en trekt je omhoog 'Kom, dan laat ik je wat zien' zegt ze lachend en we rennen door het dorp.

Reageer (1)

  • KatRaven

    OMG je wordt ontvoerd O.o

    xD
    ga jij nog maar verder als je wilt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen