Foto bij *~14~*

Kijk wat schattig >//////<
Ik wil ook twee kleine broertje of zusjes. Dan kan ik ze ook zo aankleden :3

14.
De man keek haar doordringend aan. Ayumi stond nog steeds in een gevechtshouding. “Wie ik ben gaat je niks aan, wat ik hier doe gaat je ook niks aan en waarom ik bij Orochimaru-sama stond gaat je ook niks aan” Op het moment dat Ayumi sama zei achter Orochimaru’s naam was het al duidelijk voor de mannen dat ze bij hem hoorde. Één van de mannen rende op haar af. Het was de man die net een grote bek tegen haar had. Ze sprong sierlijk opzij en trok haar Katana weer van haar rug. Ze haalde uit en maakt een flinke snee over de borst van de man. De man begon te lachen. “Weet je, dat voelde zo goed wil je het nog een keer doen?” De man met het grijze lachte weer. Maar haar aandacht werd getrokken naar de ketting die om zijn nek hing. “Een volgeling van Jashin” Zei ze zacht. En de jongeman begon nog harder te lachen. Maar nu kreeg ook Ayumi een grijns. “Vind je het erg als ik het nog eens probeer??” De rest van Akatsuki keek toe. Nog voor dat de man kon antwoorden haalde ze uit met haar katana. Nog geen seconde later rolde het hoofd van de man al vloekend van zijn romp. Het viel tussen de takken door naar beneden. Daar zou ze waarschijnlijk even geen last meer van hebben. Een steek ging door Ayumi’s schouder. Ze kneep haar ogen dicht. Wat ze alleen niet in de gaten had was dat ze vast zat. Touwtjes bestuurde haar lichaam. De man met het rode haar bestuurde haar. Toen ze haar ogen terug open deed zag ze hoe de jashinist zijn hoofd weer terug op zijn lichaam werd genaaid door een van de akatsuki leden. Ze kreunde toen er weer een steek in haar schouder ging. Ze probeerde een stukje naar schouder te kijken en zag hoe het slangenteken licht begon te geven en zich voor de helft over haar lichamen verspreidde. Haar ogen gaven weer licht. Fel paars licht. De pijn werd steeds erger en ze zakte door haar knieën, de touwtjes lieten haar los. En ze hoorde voetstappen in haar richting komen. Ze moest hun vermoorden. Maar dat zou niet lukken als ze zo blijft liggen. Ik moet opstaan. Als ik hun vermoord dan zal ik Orochimaru-sama me een deel van mijn herinneringen terug geven. Ze kreunde weer maar stond toch op. De pijn was onmenselijk. Het leek alsof er messen in haar lichaam werden gestokken en dat telken weer opnieuw. Ze voelde hoe iemand haar bij haar haren vastpakte en haar dwong omhoog te kijken. Ze zag de man met het witte haar weer van wie ze eerder zijn hoofd had afgehakt. “Antwoord de f*cking vragen die je eerder werden gesteld of ik hak jou f*cking hoofd er af. Wie de hell ben je, wat the f*ck doe je in dit gebied in je eentje als meisjes zijnde en waarom stond je bij die Oro-pedo ??” Ayumi draaide haar hoofd weg. “ANTWOORD !” Er werd opnieuw hard aan haar haren getrokken. Ze zag hoe de mannen nu allemaal naast haar stonden. Ze deed haar mond op om wat te zeggen maar de pijn nam het over. Ze kreunde en greep naar haar schouder. Plots ging alles heel snel. De man wie haar bij de haren vast had werd weg geschopt door de jonge man met zwart haar en de sharingan. “Itachi !!!!” schreeuwde een aantal leden geschrokken. Ayumi zelf begreep het ook niet. Waarom zou je iemand van je eigen leden weg schoppen vooral in deze situatie. De jongen die zich Itachi noemde ging door zijn knieën en zakte naast haar neer. Hij pakte haar hand vast en trok die weg van haar schouder. De slang werd zichtbaar.


Reacties onegai~ ^^

Reageer (5)

  • xMYxAxDEVILx

    8D ze word herkent =p hidan moet een koekje denk ik
    but das onbelangrijk
    8D verderplies

    1 decennium geleden
  • NatteTosti

    AAAAHHHHHHHHH!
    wat een goede bijnaam: oro-pedo!!!

    oh. Itachi! hij herkent haar!!!

    verduurr!

    XX


    P.S. wat een schattig plaatje! ik ga verkleed als Deidara naar een feest!! heb er zin in! xD

    1 decennium geleden
  • MiekieChan

    Woowwww...... okee, ik ben een beetje boos.... zat ik er helemaal in... is het hoofdstuk afgelopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Snel veder alsjeblieft(A)

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    Wie itaxD hij heft haar wel herkentxD
    Snel verderxD

    1 decennium geleden
  • Nnnnnadine

    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen