Foto bij ~ 3 ~

Je kijkt om je heen terwijl de vrouw je vooruit trekt, je ziet allemaal snoep winkeltjes en fruit stands, je ziet kijkt zelfs naar de vogels die opvliegen als jullie ervoorbij rennen. Je lacht als je een kat de fontein in zit vallen en dan stopt ze met trekken, je staat voor een groote winkel voor Mech's. Jullie lopen naar binnen en dan roept ze "Kenai!!' Ze kijkt even om het hoekje en dan haalt ze dr schouders op. ‘kom, ik laat je iets zien’ zegt ze tegen je met een lach. Je kijkt even verbaasd naar dr en denkt dan meteen aan snoep of iets anders lekkers, ze kijkt je even aan ‘wat is je naam eigenlijk?’ vraagt ze dan aan je. Je bent even stil en zegt dan met een klein stemmetje ‘Wayne’ Ze knikt en strijkt met dr hand over je hoofd, je hoort wat vallen achter in de winkel en je ziet de vrouw naar je kijken, je kijkt dr met grote ogen aan. ‘wacht hier’ zegt ze zacht en je knikt en gaat achter een groot wiel zitten. Na een paar seconde verveel je je al en ga je rond kijken, je ziet allemaal coole dingen en ziet dan een lazer pistool liggen op de grond achter de toonbank. Je loopt erop af en pakt hem op, je hoort wat gerommel van achter komen waar de vrouw heen ging en stopt hem snel achter je shirt in je broek en gaat weer achter het wiel zitten. De vrouw komt door de deur heen rennen ‘Wayne, kom mee’ roept ze terwijl ze je hand pakt en je mee sleurt. Je hebt moeite haar bij te houden maar probeert het zo goed en zo kwaads mogelijk, ze stopt en buigt dan voorover ‘klim op mijn rug’ zegt ze en je springt erop, je vind paardje rijden altijd leuk. Je kijkt om je heen en doet net alsof je een cowboy bent maar haalt het pistool onder je shirt er niet uit. Na een tijdje ben je toch verbaasd dat ze zo door blijft rennen ‘wat is er?’ vraag je, ze laat je van dr rug af en veegt dr gezicht af. ‘ik wou je iets laten zien, maar mijn vader was er. Weet je wat. Ik breng je weer terug’ voordat ze ook maar iets kan doen begin je al meteen tegen te stribbelen ‘ik wil niet terug, mag ik bij jou blijven?’ zeg je er bij en ze kijkt je even aan, je ziet een traan naar beneden glijden op dr gezicht je pakt dr gezicht vast. Je legt jouw voorhoofd tegen die van haar aan en jullie zuchten tegelijk. ‘nou… ik breng je nu terug. Morgen kom ik je ophalen, wees er klaar voor. We moeten gelijk weg als ik je kom halen’ zegt ze en je knikt en wordt dan terug gebracht. Je rent naar binnen en meteen naar boven, je hebt toch al niet zoveel spullen dus kan alles lekker makkelijk pakken. Je legt het lazer pistool tussen je kleding die je in het tasje hebt gedaan en legt dan het tasje onder je bed, je gaat liggen en valt al snel in slaap.

Reageer (1)

  • KatRaven

    jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk ga je verder

    DUS SCHIET OP!!!!
    krijg inspiratie ofzo.!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen