@Justin Drew Bieber


"Maritt? Ben je hier ergens?" Zoekend kijk ik om me heen of ik Maritt ergens kan zien. "Boe!" Maritt komt met een eng masker achter een muur vandaan. Ik schiet een meter de lucht in en zeg: "Maritt! Ik schok me dood man!" "Haha, dat was ook de bedoeling." Ze rolt met haar ogen en terwijl ze het masker in mijn handen duwt. "Maritt, Justin, Jaxon, Jazmyn eten!" hoor ik mijn moeder roepen. Jaxon en Jazmyn komen gillend hun kamer uit en ik help ze naar beneden. Een heerlijke lasagna lucht dringt mijn neus binnen. "Hmmm.." zeggen Maritt en ik tegelijk. Ik grinnik even en pak Maritt haar hand beet. "Pas op, er liggen hier wat kleren op de trap." Ik laat haar hand weer los, en schuif de kleren opzij. "Hihi, dankje." zegt ze glimlachend, en ze loopt voor me uit naar de tafel. "Hebben je een beetje trek Maar?" Pattie pakt de lasagna en schept een beetje op ieder bord. "Ja! Ik ben dol op lasagna, dus dat gaat er bij mij altijd wel in!" zegt ze terug, en ik kijk haar lachend aan. Kon ik iedere dag maar met haar zijn.. Snel neem ik plaats op een stoel naast haar. "Eet smakelijk!" zegt mijn moeder, en ik neem een hap van de lasagna. Mygod, wat is dit lekker.. "WOOOOOW! DEZE LASAGNA IS DE BESTE DIE IK ÓÓIT GEGETEN HEB! Damn!" Vol bewondering kijkt Maritt mijn moeder aan die in de lach schiet. "Haha, nou dankjewel!" zegt ze knipogend naar mij. Hahaha, volgens mij weet Maritt niet dat mijn moeder dit gewoon gekocht heeft, maar okee, ik laat haar nog maar even denken dat mijn moeder dit gemaakt heeft.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SORRY SORRY SORRYYYYY!
Het spijt me zo erg dat ik al een
tijd niet meer heb geschreven!
Daarom ga ik nu weer even wat
hoofdstukken plaatsen. (flower)
Maar wel als jullie heel veel reactie's
plaatsen! (:

xxx

Reageer (2)

  • xjustinbx

    mmmmmmh lasagna

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    haha geniaal.. gekochte lasagna.. xD
    snel verder ik heb je verhaal gemist!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen