Foto bij 11| Hogwarts.

1e hoofdstuk is al 70x gelezen o.O


Enjoy =D

''Harry is nog steeds niet terug en we zijn er al bijna''Zei Hermione bezorgd en wilde opstaan maar Fay hield haar tegen. ''Doe rustig Hermione, hij kan niet verder komen dan deze trein''Zei ze sussend. ''ja dat weet ik ook wel, maar dadelijk werkt ie zichzelf in de nesten''Zei Hermione terwijl ze zenuwachtig heen en weer beweegde. ''Ik heb medelijden met de genen die later jou kinderen worden ''Mompelde Ron en grinnikte even. Hermione wierp hem een kille blik en keek toen weer naar de coupé deur. Ze hadden alang hun school gewaden aangetrokken maar Harry was nog steeds niet terug.
''Misschien heeft Romilda Vane hem onderschept''Zei Luna grinnikend,
''Die zien we niet meer terug''Zei Fay terwijl ze even naar Hermione grijnsde, die nu nog zenuwachtiger werd. ''Wat nou als..als jeweetwel hem heeft?''Zei Hermione bang, ''Aarde aan Hermione, we zitten in de Hogwarts Expres hoor''Zei Ron, ''Denk je echt dat jeweetwel zomaar binnen kan komen wandelen en vervolgens Harry meenemen?''. Hermione schudde haar hoofd ze wist zelf ook wel dat het onzin was, maar ze was zo bezorgt en over een aantal minuten zou de trein stoppen.
Toen de trein eenmaal stopte was Hermione echt in paniek, ''We moeten hem zoeken!''Zei ze meteen toen iedereen opstond, ''Misschien is die alang uitgestapt en wacht hij op ons bij de koetsen''Zei Ron terwijl hij de coupé deur opende en eruit stapte. Hermione volgde zenuwachtig de rest terwijl ze de trein uitstapte. Toen ze bij de koetsen waren zagen ze Harry echter niet staan. ''Ik wil terug!''Zei Hermione snel, ze draaide zich om maar Fay greep haar bij der arm. ''Rustig! Misschien komt hij later. Maak je alsjeblieft geen zorgen Hermione''Zei Fay sussend.
Hermione zuchtte diep en lied zich meevoeren naar een van de koetsten.
Toen ze instapte keek Hermione nog even achterom om zeker te weten dat Harry er niet stond. Met een hol gevoel in haar maag voelde ze hoe de koets in beweging kwam en zichzelf naar het kasteel trok.

Reageer (5)

  • Gisborne

    Niet waar, al 317 keer gelzen :Y)
    Okee, die reactie van Araluen is idd echt geniaal! Ik kan het me ook zo erg voor me zien.. xD Lol

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    Araluen, ik denk dat het ongeveer zo is gegaan...
    alleen in plaats van oh gosh zei ze; OH HEMELTJE..
    hermelien is niet zo modern...

    1 decennium geleden
  • montymarijuana

    whahaha araluen gewoon genieaal
    en luna is gewoon f*ching lauw
    snel veder

    1 decennium geleden
  • Smesty

    XD Arlauen: Geniaal!! xD
    Hermelien het komt allemaal goed!!
    love it!!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Delic

    Zie het al helemaal voor me...

    Voldie: I'M BACK!!!!! *loopt de coupé binnen* =D
    Hermelien: Oh gosh O.o
    Voldie: *kijkt rond* waar is Harry? O.o
    Ron: Bij het broccolimonster.
    Fay&Voldie: AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! *springen de trein uit*
    Harry: *komt binnen* Yo, whazzaaaap? 8D

    Nah... Het zou awesomer zijn... Dit was een waardeloze...
    Do you mind? :3
    Achja...
    Snel verder!! :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen