Hailey Kush.

Glimlachend kijk ik naar de grote auto. ‘Hoe kom je hier aan?’, lach ik zachtjes en bekijk zijn grote zwarte auto die er naar mijn mening ontzettend duur uitziet. ‘Usher’, grijnst hij tevreden. ‘Usher? Als in dé Usher?’, vraag ik met grote ogen en laat mijn hand over de lak van zijn auto gaan. ‘Je kent Usher wel, maar mij niet?’, lacht hij en komt naast me staan. ‘Maar inderdaad, dé Usher gaf deze geweldige auto aan mij’. ‘Had je een wedstrijd gewonnen?’, vraag ik nieuwsgierig en draai me naar hem toe. ‘Nee, ik kreeg hem voor mijn verjaardag’. ‘Wat doet Usher op jou verjaardag?’. ‘Op visite komen?’, lacht hij en haalt onverschillig zijn schouders op. ‘Ik snap het al, je hebt rijke ouders die Usher betaalde om te komen en dan hem geld gaven om voor jou een Range Rover te kopen’, grijns ik tevreden met mijn ontdekking en kijk weer terug naar de gigantische auto. ‘Nee, Usher en ik zijn vrienden’. Hard schiet ik in de lach, en kijk hem met pretogen aan. Zijn houding staat nog steeds serieus als ik al meer dan 5 minuten volop aan het lachen ben. Nadat ik op adem ben gekomen van het lachen richt ik me weer tot Justin. ‘Dus, die grap was echt goed, zullen we maar gaan?’. ‘Maar ik-‘. ‘Schiet op!’, lach ik en geef een tik tegen zijn kont aan als teken dat hij door moet lopen naar de andere kant van de auto. Hij mompelt nog zacht iets onverstaanbaars, en stapt dan in, net zoals mij. Ik moet eerlijk toegeven, zijn auto was echt super mooi. ‘Denk je dat je nog zo’n auto kan vragen aan je “vriend” Usher?’, lach ik spottend terwijl ik mijn gordel vast maak. ‘Ik ben serieus Hailey, en ik snap ook niet dat je me niet kent, ik ben Justin Bieber, dé Justin Bieber’. Even denk ik diep na, maar haal dan mijn schouders op. ‘Ben je ergens goed in dan? Schoenen poetsen? Olifanten voeren? Kaartenhuizen bouwen?’. ‘Erg grappig’, mompelt hij en start de auto. ‘Het is omdat je zo leuk bent, anders dan had ik bij deze de date afgezegd’, mompelt hij meer tegen zichzelf dan tegen mij. Een glimlach siert mijn gezicht, en meteen kijk ik naar hem. ‘Dus je vindt me wel leuk?’, grijns ik en teken met mijn vinger plagend een hartje op zijn been. Ik merk dat ik hem afleid op de manier waarop hij naar de weg kijkt, gespannen. ‘Wel leuk ja’, antwoord hij zachtjes, en rijd door als het stoplicht op groen springt. Voorzichtig haal ik mijn hand terug, en kijk naar buiten. Bomen gaan we voorbij, die ik door zijn achterlijke snelheid niet eens kan tellen. Geschrokken kijk ik op als de auto tot stilstand komt. ‘We zijn der’, glimlacht hij triomfantelijk. Ik gooi mijn autodeur open voordat Justin ook maar een kans had om, om de auto heen te lopen, en gooi hem met een klap achter me dicht. Mijn ogen laat ik over het gigantische huis voor me glijden, en grijns dan breed. ‘Geen rijke papa en mama dus,…?’, lach ik sarcastisch en grijns breed.

---
seriously in love with this; "big heart"

Reageer (7)

  • fanciful

    haha, echt een geweldig verhaal <33
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • EVO

    Snel verdeeeer! <3

    1 decennium geleden
  • Pottermore

    hihi <3.

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Suuper!

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen