Foto bij ~5~

Denk niet dat er veel komt vandaag. Maar dat zien jullie wel!
&j0y

‘Tink wakker worden’ hoorde ik iemand zeggen. Voorzichtig deed ik mijn ogen open. Het licht was fel dus knipperde ik een paar keer met mijn ogen. Toen ik aan het licht gewent was keek ik recht in de mooie bruine ogen van Seth. Ik glimlachte. ‘Lekker geslapen?’ vroeg hij. Ik knikte ‘Jij?’ vroeg ik ‘Heerlijk’ antwoorde hij. Ik ging rechtop zitten en zag dat Seth ontbijt had mee genomen. Het was alleen veel eten. Hopelijk was het voor ons beide, want er stonden twee glazen melk, drie croissantjes en twee boterhammen met kaas op. Seth zette het op mijn schoot en ging naast me zitten. Ik pakte een croissantje en begon er aan te knagen. Seth pakte er ook een maar at hem in twee happen op waarna hij al een van de boterhammen pakte en op at. Daarna pakte hij een van de glazen melk en dronk hem zo op. Ik was nog steeds bezig met mijn croissantje maar keek hem met grote ogen aan. ‘Honger?’ vroeg ik. Hij glimlachte en knikte. ‘Neem de rest ook maar’ zei ik. ‘Hoef jij dan niet?’ vroeg hij. ‘Ik heb hier genoeg aan’ antwoorde ik. Hij knikte en at de andere twee broodjes ook op. Ik propte mijn broodje in mijn mond en dronk mijn melk op. Ik stond op en liep naar mijn kast toe. Ik pakte er een crème jurkje en witte ballerina’s uit. Pakte ondergoed en een witte panty en liep naar de badkamer. Seth zat ondertussen nog op bed. Toen ik klaar was met douchen, borstelde ik mijn haar en deed een leuke ketting om met een hartje wat open kan. Eerst zaten mijn ouders in dit hartje, maar later heb ik Skyla erin gedaan omdat ik meer van haar hou dan van mijn ouders die mij haten. Ik liep de trap af en zag dat Seth op de bank zat, hij keek naar buiten. Ik had geen tv omdat ik daar geen geld voor had, maar misschien kan ik er ooit wel eentje kopen. ‘Seth?’ vroeg ik en hij keek om. ‘Hey’ zei hij met een glimlach. ‘Je ziet er mooi uit’ zei hij en ik bloosde.’Dankje’ zei ik zacht. Hij glimlachte en ik ging naast hem zitten. ‘Weet je hoe laat Skyla komt?’ vroeg ik. ‘Ze zei tegen Jake dat ze rond de middag zou komen’ antwoorde hij. Ik knikte en keek op de klok. Elf uur. Nog ongeveer een uur. Maar dan zou Skyla dus gaan spijbelen. Ik was daar zo tegen, maar ik kon ze niet tegenhouden. ‘Seth, nou spijbel je weer’ zei ik. ‘Inderdaad, als je zo praat klik je net als mijn moeder’ lachte hij. ‘Spijbel je vaak?’ vroeg ik. ‘Af en toe, dat is gezond voor je’ antwoorde hij. Ik lachte ook. Gelukkig ben ik niet zo, want ik heb nog nooit op school gezeten dus kan ik ook niet spijbelen. Ik lachte. ‘Wat is er grappig?’ vroeg Seth. ‘Dat ik nog nooit heb kunnen spijbelen’ zei ik. Eerst lachte Seth maar toen stopte hij ineens en keek me aan. ‘Heb je nog nooit op school gezeten?’ vroeg hij. ‘Ik heb de basisschool nog net afgemaakt, en drie dagen daarna ben ik op straat gezet’ vertelde ik. ‘En je kon niet in huis worden genomen door je vrienden?’ vroeg hij. ‘Mijn enige vriend op die school was mijn zusje, iedereen vond me een raar en lelijk kind dus bleven ze ver van me vandaan. Mijn zusje bleef altijd bij mij zitten maar dat ging ten koste van haar vrienden dus zat ik in de pauze altijd in de wc zodat zij naar haar vrienden kon’ vertelde ik. Seth keek me aan met medelijden in zijn ogen. ‘Tink, hoeveel vrienden heb jij in je leven gehad?’ vroeg hij. ‘Tot aan vandaag?’ vroeg ik. Hij knikte. ‘twee’ antwoorde ik. Zijn gezicht betrok en hij keek me weer met medelijden aan. ‘t-twee?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘Skyla en jij’ antwoorde ik. ‘Waarom ben je nooit op mensen afgestapt en vrienden gemaakt’ vroeg hij. ‘Weet je nog toen die Jacob me vast pakte omdat ik wegrende?’ vroeg ik. Hij knikte. ‘Nou, ik ben ten eerste bang dat ze me belachelijk maken, en ten tweede was ik dat van gisteren al een tijdje van plan en ik wou niemand met verdriet achterlaten.’ vertelde ik. ‘Ik stel je wel aan mijn vrienden voor, die maken je niet belachelijk, maar je moet wel tegen een grapje kunnen’ zei Seth. Ik knikte ‘Daar kan ik wel tegen, want ik negeer vervelende grappen gewoon’ mompelde ik. Seth knikte. ‘Zullen we een stukje gaan lopen? Dan kan ik je mijn verhaal vertellen van dat je gisteren wou weten’ zei Seth zacht. Ik knikte en stond op. Ik pakte zijn hand en liep naar buiten. Seth keek me aan en begon met zijn verhaal.

Reageer (4)

  • HpsuperfanxX

    oelala <3 love the pack,, hun humor is awesomeee ;D (behalve als het op jezelf gericht is....) xd

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    verderr(H)(H)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder<333

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    haha, The pack is lol!! maar arme zij!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen